بزرگراه شهید آوینی شهر ری در محدوده تقاطع بلوار سلمان فارسی، از تاریخ هفدهم تا نوزدهم دی ماه سال جاری به دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۸۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹ 04 January 2023

انسداد بزرگراه شهید آوینی شهرری از ۱۷ تا ۱۹ دی

به گزارش تابناک تهران از معاونت فنی و عمرانی شهرداری پایتخت، با توجه به در پیش بودن عملیات نصب عرشه پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی، این بزرگراه طی روزهای هفدهم تا نوزدهم دی ماه امسال در محدوده تقاطع با بلوار سلمان فارسی به طور کامل مسدود بوده و از ورود خودروهای سنگین به این مسیر بزرگراهی نیز ممانعت خواهد شد.

علیرغم انجام اصلاحات هندسی و گشایش ۲ مسیر دوربرگردان به منظور هدایت ترددهای محلی، از شهروندان درخواست می شود ضمن خودداری از انجام ترددهای غیرضروری در این محدوده، با توجه به بنرهای راهنما که در بیش از ۴۰ نقطه از معابر شریانی ورودی و خروجی نصب شده است، به انتخاب مسیر بپردازند.

براساس این گزارش، خیابان های شهید رجایی، فدائیان اسلام، بزرگراه امام رضا(ع)، بزرگراه شهید کریمی و جاده تهران- ورامین به عنوان مسیرهای جایگزین ترافیکی اعلام و تصریح شده طی روزهای هفدهم تا نوزدهم دی ماه، تیم های عملیاتی سواره و پیاده به منظور هدایت بهتر جریان ترافیک مستقر خواهند بود.

گفتنی است عملیات احداث پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی با هدف ارتقای ایمنی تردد و روانسازی جریان ترافیک در این معبر بزرگراهی از اواخر سال گذشته در دستور کار قرار گرفت. این پل دوربرگردان به صورت یک پل ۴ دهانه با عرشه فلزی و دال بتنی احداث شده و طول آن با احتساب شیبراهه های ورودی و خروجی به ۴۵۰ متر می رسد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار