بهارستان- رئیس جمهور در شورای اداری بهارستان گفت: ساخت ۱۰ مدرسه با ۱۵۰ کلاس در بهارستان فوری و ضروری است.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ 05 January 2023

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر پنجشنبه در شورای اداری بهارستان طی سخنانی با بیان اینکه ساخت حداقل ۱۰ مدرسه در بهارستان فوری و ضروری است، گفت: ساخت ۱۰ مدرسه با ۱۵۰ کلاس یک کار فوری و ضروری است که باید فوری انجام شود.

وی همچنین به اهمیت مراکز ورزشی در بهارستان اشاره کرد و گفت: با توجه به جمعیت جوانی که در این شهرستان وجود دارد، وزیر ورزش باید این را پیگیری کند، اردوگاه هم که پیشنهاد دادند، پیشنهاد خوبی است اگر امکانش باشد، اینجا مردم اهل کار هستند و در کار کیف و کفش و کار چوب و.. هستند، باید به این افراد کمک کرد، تا موفق شوند.

رئیس جمهور گفت: کمک به این افراد پر تلاش که سرمایه ایجاد کردند، پر هزینه نیست، گاهی می‌خواهد کارگاه مجهزی درست شود، اینها سرمایه قابل توجهی می‌خواهد، ولی این حرفه‌ای که مردم دارند با سرمایه کم هم قابل حمایت است، سرمایه بزرگ این منطقه ایمان این مردم است، عشقشان به اهل بیت و عاشورایی بودن مردم این منطقه است، به نظر من این جلسات خانگی و هیئت‌های عزاداری را باید حفظ کرد. جوانها در مقابل این هجوم‌های فرهنگی با این برنامه‌ها حفظ می‌شوند.

وی گفت: مردم نسبت به کارهای فرهنگی خودشان پیش قدم هستند ولی دولت وظایفی دارد که باید انجام بگیرد تا رشد فرهنگی منطقه بیش از پیش مردم را صیانت بکند، یکی از کارهای دولت تأسیس مدارس، سالن‌های ورزشی و … است که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهور منطقه بهارستان را منطقه برخورداری توصیف کرد و افزود: در این منطقه کارهای خوبی انجام شده است، اما این کارها، کارهایی نبوده که تمام نیاز منطقه را برطرف کند، باید کارها نیاز منطقه را برطرف کند، نزدیکی به تهران یک خوبی‌ها و یک آسیب‌هایی دارد، باید مشکلات را به خاطر نزدیکی به تهران برطرف کرد.

وی همت مردم بهارستان را ستود و تاکید کرد: حضور مردم سختکوش، جانبازان و خانواده‌های شهدا در این منطقه برای ما ایجاد مسئولیت می‌کند تا رفع مشکلات منطقه را در اولویت قرار دهیم، در کل استان تهران مشکلاتی دارد، اما این میزان کمبودی که در بهارستان دیدم در هیچیک از شهرستان‌ها ندیدیم، لذا اینجا همت بیشتری را می‌طلبد.

رئیسی با بیان اینکه در دولت ما زمان ما نداریم، گفت: در دولت ما باید همان ماه‌های اول برخی اقدامات را آغاز می‌کردیم، لذا انجام کارها با تأخیر انجام نشود، دیدن مردم برای من یک فرصت و افتخار است اما فلسفه حضور ما این است که کار مردم را انجام دهیم، جمعیت ظرفیت بزرگی است لذا جمعیت زیاد در منطقه را یک فرصت بدانیم آن هم جمعیتی مؤمن و انقلابی که باید درست از این ظرفیت در جهت رشد و تعالی منطقه در گام دوم استفاده شود.

وی اضافه کرد: امروز خدمت کردن خالصانه برای مردم بزرگترین افتخاری است که نصیب ما شده است، کوچک‌ترین روابط ناسالم در ادارات پذیرفته نیست، باید خود مدیران حساس باشند، روابط ناسالم در سازمان، سازمان را در نگاه مردم بی اعتماد می‌کند، برخورد با تخلفات را یک ضرورت می دانم، سلامت در نظام اداری ما بسیار اهمیت دارد، اگر کسی هم روحیه تحولی ندارد باید او را کنار گذاشت و فرد دیگری را جایگزین آن کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور پس از شورای اداری در جمع مردم بهارستان در حسینیه یزدی‌های نسیم شهر سخنرانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار