کشف ۱۲۲ فقره سرقت در پردیس و ۸۳ فقره سرقت در ورامین همچنین دستگیری ۲ نفر از لیدرهای شرکت کلاهبرداری اینترنتی در قرچک از مهمترین اخبار امروز پلیس در شرق استان تهران است.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 07 January 2023

به گزارش تابناک تهران، کشف ۱۲۲ فقره سرقت و دستگیری ۹۹ سارق در پردیس و کشف ۸۳ فقره سرقت و دستگیری ۸۷ سارق در ورامین در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز همچنین دستگیری ۲ نفر از لیدرهای شرکت کلاهبرداری اینترنتی در قرچک از مهمترین اخبار امروز پلیس در شرق استان تهران است.

کشف ۱۲۲فقره سرقت و دستگیری ۹۹ سارق در پردیس

سرهنگ حجت الله پورنجفی سرپرست انتظامی پردیس صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی در نقاط آلوده و جرم خیز از ابتدای دی ماه در سطح شهرستان پردیس به مرحله اجرا در آمد.

وی گفت: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات پلیسی موفق به کشف ۱۲۲ فقره انواع سرقت و دستگیری ۹۹سارق شدند.

سرپرست انتظامی پردیس افرود: ماموران انتظامی در اجرای این طرح موفق به کشف ۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی، ۳۰مورد اماکن خصوصی، ۱۴ دستگاه خودرو، ۳دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۸فقره سرقت منزل شدند.

سرهنگ پور نجفی تصریح کرد: کشف بیش از یک کیلو و پانصدگرم انواع مواد مخدر،دستگیری ۱۵ فروشنده و قاچاقچی و ۱۹نفر معتاد از دیگر نتایج اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بوده است.

کشف ۸۳ فقره سرقت و دستگیری ۸۷ سارق در ورامین

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی در نقاط آلوده و جرم خیز از ابتدای دی ماه در سطح شهرستان ورامین به مرحله اجرا در آمد.

وی گفت: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف ۸۳ فقره انواع سرقت دستگیری ۸۷ سارق و انهدام دو باند سرقت در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی ورامین افزود: ماموران انتظامی در اجرای این طرح موفق به کشف 2 قبضه سلاح شکاری، ۱۳ مورد اماکن خصوصی، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی شدند.

سرهنگ بیرانوند تصریح کرد: کشف بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۸ فروشنده و قاچاقچی و ۱۵ نفر معتاد از دیگر نتایج اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بوده است، همچنین ماموران تعداد ۴ نفر از ارازل و اوباش و ۴۸ نفر در خصوص حکم جلب قضایی را در این راستا دستگیر کردند.

پایان کار ۲ نفر از کلاهبرداران اینترتی در قرچک

سرهنگ یدالله طهماسیان فرمانده انتظامی قرچک صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شخصی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان قرچک طرح شکایتی با موضوع کلاهبرداری اینترنتی به واسطه عضویت و شارژ اکانت فعال از طریق ارز دیجیتال (تتر) به میزان ۵ هزار دلار در وب سایتی تحت عنوان سرمایه گذاری بین المللی کرد که پرونده اولیه تشکیل و برای پیگیری در اختیار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: طی بررسی های به عمل آمده مشخص شد شاکی از طریق یکی از دوستان خود به این سرمایه گذاری در حوزه بازارهای بورس فارکس، آشنا می شود که با مشاهده تبلیغ های حرفه ای پیرامون سودهای عالی و تضمینی، پورسانت های همکاری؛ تصمیم به سرمایه گذاری می نماید.

فرمانده انتظامی قرچک افزود: شاکی از طریق تماس های تلفنی و شبکه‌های اجتماعی با نماینده صوری شرکت کلاهبرداری اینترنتی ارتباط می گیرد و طی هماهنگی با یکی از لیدرهای شرکت(متهم) به هویت معلوم برای جذب سرمایه در کافه های شهر قرچک قرار ملاقات می گذاشتند که با نشان دادن مجوز های تقلبی و شستشو مغزی سرمایه گذاران و وعده های پوچ اقدام به جذب سرمایه ارز دیجیتال تتر می کردند.

سرهنگ طهماسیان تصریح کرد: طی تحقیقات انجام گرفته ۲ نفر متهم که خود را از لیدر های شرکت اینترنتی معرفی نمودند شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی با یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار