فرمانده انتظامی پردیس از کشف ۱۲۲ فقره انواع سرقت و دستگیری ۹۹ نفرسارق در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ 07 January 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ حجت‌الله پورنجفی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی در پردیس داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی در نقاط آلوده و جرم خیز از ابتدای دی ماه در سطح شهرستان پردیس به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با اقدامات پلیسی موفق به کشف ۱۲۲ فقره انواع سرقت دستگیری ۹۹ سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اظهار داشت: مأموران انتظامی در اجرای این طرح موفق به کشف ۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی، ۳۰ مورد اماکن خصوصی، ۱۴ دستگاه خودرو، ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۸ فقره سرقت منزل شدند.

سرهنگ پورنجفی در ادامه گفت: کشف بیش از ۱ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۱۵ فروشنده و قاچاقچی و ۱۹ نفر معتاد از دیگر نتایج اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان با تاکید بر استمرار این گونه طرح‌ها در طول سال جاری تصریح داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ویا پیامک ۱۱۰۲۱۱ به پلیس اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار