طرح آبرسانی به چهار روستای شهرستان پیشوا در قالب بهره‌برداری از سه هزار و ۵۰ طرح محرومیت زدایی استان تهران روز شنبه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 07 January 2023

به گزارش تابناک تهران، فرماندار شهرستان پیشوا در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها که با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در روستای شوران از توابع بخش جلیل‌آباد پیشوا برگزار شد، اظهار داشت: طرح محرومیت‌زدایی روستاهای شهرستان پیشوا با مشارکت بسیج سازندگی کشور و سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران با اجرای عملیات خطوط انتقال،اصلاح و توسعه شبکه آب رسانی فرو تجهیز آب آشامیدنی و احداث مخازن هوایی فلزی از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده بود.

ابراهیم تاجیک‌ نوری افزود: همزمان با هفته دولت، بخشی از این طرح ها شامل آغاز عملیات اجرایی احداث ۲ مخزن زمینی یکهزار متر مکعبی و ۳۰۰ متر مکعبی در روستاهای گلعباس و محمودآباد کهنه، حفر و تجهیز چاه آب آشامیدنی روستای شوران، بهره‌برداری از چاه آب آب آشامیدنی جلیل‌آباد، روستاهای قلعه‌سین و اسلام‌آباد، تکمیل طرح آبرسانی مجتمع آبرسانی روستای طارند و حصارکشی و محوطه سازی تاسیسات آبرسانی قشلاق یوسف رضا افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با ۵۸۷ میلیارد ریال افتتاح شده یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فرماندار پیشوا با اشاره به طرح‌هایی که امروز به صورت همزمان در شهرستان افتتاح شد، گفت: طرح آبرسانی شامل یکهزار و ۴۸۶ متر لوله کشی و نصب ۷۷ انشعاب در روستای شوران، یکهزار و ۹۳۴ متر لوله کشی و نصب ۱۱۲ انشعاب در روستای علی‌آباد، ۶۳۹ متر لوله کشی و نصب ۲۷ انشعال در روستای آهیه و یکهزار و ۹۳۹ متر لوله کشی و نصب ۸۱ انشعاب در روستای قشلاق گنجی است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین خط انتقال آب چاه شوران به قلعه شوران به طول یکهزار و ۱۵۰ متر و حفر، تجهیز و نیرورسانی آب روستای شورای نیز امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

تاجیک‌نوری یادآور شد: آب و تأمین آن برای تمام دولت ها و سازمان‌ها امر مهمی است که امروز به همت بخش محرومیت زدایی سازمان بسیج در روستاهای بخش جلیل آباد اتفاق افتاده تا در پایان امسال تنش آبی به وجود نیاید.

پیشوا با ۲ بخش مرکزی و جلیل‌آبا و با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار