رئیس پلیس پاوا شرق استان تهران از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش عامل تیراندازی، تخریب و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان ورامینی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷ 11 January 2023

سرهنگ داریوش صادقی فرد در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ورامین، با اشاره به دستگیری اراذل و اوباش اظهار داشت: در پی تیراندازی، تخریب و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان ورامینی توسط اراذل و اوباش، بلافاصله تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی استان ضمن رصد تحرکات افراد دخیل، اقدامات ویژه‌ای را برای دستگیری آن‌ها آغاز کردند.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی، عملیاتی و پلیسی از تردد فرد اراذل و اوباش مطلع و پس از هماهنگی قضائی وارد عمل شدند و وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در ادامه گفت: پس از تحقیقات صورت گرفته از متهم دستگیر شده سایر همدستان وی در تیراندازی نیز شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دریک عملیات غافلگیرانه پلیسی تعداد 5 نفر از اراذل و اوباش که با تیراندازی موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند به همراه تعداد 5 عدد ماسک پوششی و پنج‌تیغه چاقو و قمه دستگیر شدند.

سرهنگ صادقی فرد با بیان این‌که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار