بارش برف معابر شمیرانات و مناطق شمالی پایتخت را سپیدپوش کرد اما با توجه به تلاش جدی ماموران خدمات شهری از شب گذشته که برف آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد ترافیک در خیابانهای شمالی روان است.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ 11 January 2023

تردد روان در معابر برفی شمیرانات

به گزارش تابناک تهران، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه یک/شمیرانات/ اعلام کرد که با حضور مستمر و پیگیرانه عوامل برفروبی، معابر باز و تردد در آن ها روان است.

همزمان با پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور و احتمال بارش برف، به گفته حمید مهری کلیه نیروهای برف روب و ماشین آلات برفروبی شمال تهران از شب گذشته در آماده باش بودند.

وی ادامه داد: با آمادگی ایجاد شده از شب گذشته کلیه سایت های برفروبی منطقه یک صبح امروز ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ اقدامات پیشگیرانه خود را در سطح معابر آغاز کردند و با محلول پاشی ها و پخش شن مخصوص کلیه معابر شمال تهران باز و تردد در آن ها جریان دارد.

مهری از شهروندان درخواست کرد: به هنگام بارش ها از تردد غیرضروری خودداری کنند تا امکان حضور نیروهای خدمات رسان در سطح شهر مهیا و عملیات برف روبی با سرعت بیشتری انجام شود.

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ است و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران به حساب می‌آید.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

تردد روان در معابر برفی شمیرانات

دپوی شن و نمک در شهرری

از سوی دیگر سعید منوری سرپرست معاون خدمات شهری شهرداری منطقه۲۰ هم گفت: امسال در نزدیک به ۲۱۰ نقطه در سطح منطقه از جمله معابر بزرگراهی و معابری که تردد برای شهروندان سخت‌تر است، ۱۲ سازه کیسه برای دپو شن و نمک تعبیه شده و دسترسی محلی نیز در این زمینه ایجاد شده است.

وی با اشاره به آمادگی شهرداری منطقه۲۰ در روزهای برفی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، عوامل شهرداری این منطقه در آماده باش بوده و نیروها در نقاط حساس مورد نیاز مستقر شدند.

معاون خدمات شهری شهرری خاطرنشان کرد: بیش از۶۰۰نیروی انسانی و ۴۵دستگاه ماشین آلات شامل ۵دستگاه ماشین تخصصی، ۲۳ دستگاه خاور، ۱۵ دستگاه کامیون، ۲ دستگاه لودر، ۲ دستگاه بابکت، یک دستگاه بیل بکو و ۲ دستگاه جرثقیل در سایت برف روبی مستقر شده اند.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار