استاندار تهران بر پیگیری جهت رفع مشکل مسکن خانواده شهدا و ایثارگران استان تهران تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ 11 January 2023

به گزارش تابناک تهران، جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان تهران با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا فخاری استاندار تهران و برخی مسئولان امروز برگزار شد.

علیرضا فخاری استاندار تهران در این جلسه با اشاره به اینکه آرمان مشترک شهدا توسعه انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: برای تبدیل این آرمان به راهبرد، برنامه و فعالیت نیازمند بازنگری در کلیات شورا هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس قانون، یک درصد از اعتبارات دستگاه‌ها باید به امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص پیدا کند و کنترل تحقق این موضوع بر عهده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است که در این زمینه گزارشی آماده کنند.

استاندار تهران عنوان کرد: ارتباط و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عنوان پیشگام و پیشقراولان انقلاب ضروری است که این امر با بخشنامه حل نمی‌شود بلکه باید دل به این کار بسپاریم.

فخاری سپس بر پیگیری‌های لازم جهت ساماندهی و رفع مشکلات گلزار شهدا تاکید کرده و افزود: به شهرداران نیز ابلاغ می‌کنیم تا در این زمینه ورود پیدا کنند، به علاوه رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران به ویژه در بخش مسکن را بطور جدی پیگیری می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار