بر اساس پیش بینی هواشناسی استان تهران، دمای هوای سر تا امشب در پایتخت ماندگار است و از فردا شاهد افزایش دما تا پایان هفته خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ 15 January 2023

به گزارش تابناک تهران، با بررسی نقشه های هواشناسی تصاویر ماهواره ای و خروجی مدلهای پیش یابی عددی برای امروز با فعالیت سامانه بارشی در استان تهران (به ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات) تا اوایل شب در بعضی ساعات بارش برف پدیده مه گاهی وزش باد و در ارتفاعات استان احتمال کولاک برف نیز پیش بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، از فردا به دلیل سکون نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه روند افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا تا انتهای هفته بویژه در ساعات پرتردد در مناطق شهری پرجمعیت و صنعتی استان مورد انتظار است.

امروز شاهد کاهش دما (روزانه و شبانه) و فردا شاهد افزایش دمای روزانه (دمای بیشینه) به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی استان و ماندگاری آن تا پایان هفته خواهیم بود.

لازم به ذکر است برای دمای شبانه دمای کمینه عدم تغییرات محسوس و تنها در مرکز و نیمه جنوبی استان از دوشنبه شب افزایش نسبی بین دو تا سه درجه پیش بینی می‌شود در نتیجه توصیه‌ها و نکات مربوط به یخبندان شبانه و ساعات اولیه صبح را مدنظر قرار دهید.

فیروز کوه با -۱۱ و ورامین با دمای +۴ به ترتیب کمینه و بیشینه دمای استان تهران در شب گذشته بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار