معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: موانع گازرسانی به روستاهای این شهرستان در بخش حسن آباد فشافویه برطرف شد و در حال طی مراحل اجرایی است.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ 17 January 2023

به گزارش تابناک تهران، محمد بشارت در این باره افزود: شهرستان ری در بخش حسن آباد فشافویه هشت روستای فاقد گاز شهری دارد که پیگیری های لازم برای رفع موانع و اجرای خطوط لوله به این مناطق انجام شده است.

وی یادآورشد: در آخرین بازدید میدانی که از محدوده این روستاها با دستور فرماندار ویژه شهرستان انجام گرفت، بنا شد مسئولان اداره راهداری، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی شهرستان و بخشدار حسن آباد فشافویه حضور داشته باشند تا در جریان آن مشکلات و موانع از نزدیک بررسی شود.

بشارت اظهار داشت: همواره تصور بر این بود که به علت وجود مشکل با اداره راهداری، مسیر گازرسانی به این روستاها هموار نیست، در حالی که طی این بازدید مشخص شد چنین مساله ای وجود ندارد و حریم کافی برای رعایت جاده ها نیز وجود دارد.

معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در چند نقطه از این مسیر در حریم جاده ها، ساخت و ساز انجام گرفته که قابل انتقال خطوط لوله گاز نیست، بناشد در شورای تامین شهرستان موضوع مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: در روستاهای خانلق، قنبرآباد، قمار آباد و آراد نیز رضایت اهالی محلی گرفته شده و بناست که بخشدار در محضرخانه رضایتنامه کتبی از مالکان دریافت کند.

بشارت با اشاره به ارسال مکاتباتی به دستگاه های مربوطه طی روزهای گذشته ادامه داد: بنا شد موافقت کتبی راهداری ارسال و نقشه مسیر خطوط لوله گاز نیز تهیه و ارائه شود و مشکلات نقاط ساخت و ساز شده نیز از طریق شورای تامین برای رفع مساله آنها ارائه شود.

معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: شرکت گاز اعلام کرده است که ۶ ماه زمان برای طراحی و انتخاب پیمانکار زمان نیاز دارد و پس از آن نیز ۱۲ ماه اجرای کامل پروژه که در ۶۰ کیلومتر اجرا خواهد شد.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار