بهارستان- فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام ۲ باند سرقت در بهارستان خبر داد و گفت: طی یک عملیات هشت روزه ۱۲۵۱ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ 17 January 2023

به گزارش تابناک تهران، سردار کیوان ظهیری پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاهی از کشفیات ستاد فرماندهی انتظامی بهارستان برگزار شد با اشاره به اینکه در این نمایشگاه عملکرد امنیت اجتماعی مأمورین فرماندهی انتظامی از مورخه ۱۹ دیماه الی ۲۶ دیماه که به مدت ۸ روز و بصورت شبانه روزی کشف و ضبط شده به نمایش گذاشته شده است اظهار داشت: ضمن عرض خداقوت خدمت همکاران خدوم خودم در ستاد فرماندهی بهارستان ، تعداد احکام قضایی اجرایی شده ۱۰۳ حکم و تعداد سارقین و مالخران ، ۱۰۲ نفر دستگیر شده‌اند.

ظهیری در ادامه گفت: در سطح شهرستان بهارستان تعداد ۲ باند متلاشی و تعداد کل اموال مکشوفه سرقتی ۲۲۲ مورد بوده که با هوشیاری حافظین امنیت منهدم شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: مقدار ارزش اموال سرقتی مکشوفه ۱۰ میلیارد تومان بوده و تعداد کشف خودرو ۲۲ مورد و موتور سیکلت سرقتی ۳ فقره بوده که طرح های محله محور همچنان در سطح شهرستان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه اضافه کرد: در حوزه مواد مخدر مقادیری مواد کشف و ۱۲۵۱ نفر از خرده فروشان مواد مخدر و ۱۲۰۲ معتاد متجاهر دستگیر شدند.

ظهیری در آخر گفت: با مخلین نظم و امنیت و با کسانی که بخواهند امنیت اجتماعی را خدشه دار کنند پلیس با اقتدار و با تمام با آنها برخورد و با احدی شوخی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار