فرماندار بهارستان:
فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به حوادث روزهای اخیر و همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران، گفت: بصیرت بالای مردم ایران بارها موجب سرخوردگی دشمنان شده است و در اغتشاشات اخیر هم عمق بصیرت مردم به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ 21 January 2023

به گزارش تابناک تهران، عبدالله نوحی شامگاه جمعه در هیات عاشقان ثارالله نسیم شهر به اقدام نابخردانه چند روز گذشته پارلمان اروپا در توهین به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اروپا مأمن تروریسم هایی است که دستشان به خون جوانان این مرز وبوم آغشته شده، ۱۷ هزار نفر از جوانان مومن و انقلابی ما توسط گروهک منافقین به شهادت رسیدند که امروزه پایگاه اصلی آنان در اروپا است.

وی اظهار داشت: اروپایی که خودش از رژیم بعث عراق حمایت کرد و جوانان ایرانی را در جبهه های حق علیه باطل و حتی بسیاری از شهروندان عراقی را به خاک وخون کشیدن نمی تواند دم از حقوق بشر بزنند، آنانی که به اعتراف خودشان بنیان گذار گروهک تروریستی داعش بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: درد آنها یک جمله است آن هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که درهمین واقع اخیر فرزندان بسیجی و پاسدار شما بودند که درکف خیابانها حدود سه ماه اقتدار ،آسایش وامنیت رابرای شما تامین کرده‌اند و مقام معظم رهبری درصحبت های اخیر اشاره کرده اند که همین واقعیای اخیر برنامه ریزی دقیق ای بود که درهمه حوزه ها از قبیل امنیتی ،اجتماعی، سیاسی و بحث قومیتی را برنامه ریزی کرده بودند.

وی تاکید کرد: تمام توان خود را برای کار کردن به کار بسته ایم و در صدد هستیم با مطالبات و خواسته های قانونی و به حق مردم را با نگاه مثبت محقق کنیم.

به گفته این مسئول در سفر اخیر رئیس جمهور به شهرستان این ظرفیت دینی ومذهبی مردم مورد توجه قرار گرفت و آیت الله دکتر رئیسی نیز بر استفاده از این ظرفیت بی بدیل اعتقادی و مذهبی مردم تاکید داشتند.

نوحی ادامه داد: برای اولین بار بعد از تاسیس شهرستان، یک رئیس جمهور بعد از شورای اداری و دیدار مردمی، به شکل میدانی از شهرستان بهارستان بازدید کردند و قریب به هشت وزیر و معاون رئیس جمهور در این برنامه حضور داشتند.

فرماندار شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: مسائل شهرستان به شکل مدون تقدیم رئیس جمهور شد و با دستور صریح ایشان تغییرات اساسی در سرانه های بهداشتی، درمانی، آموزشی، ورزشی بوجود خواهد آمد.

وی افزود: یکی از ویژگی های بارز مردم این شهرستان شور عاشورائیان این خطه عشق و علاقه شدید به خاندان عصمت و طهارت (ع) است.

شهرستان بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر سه شهر نسیم شهر، گلستان و صالحیه در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرهای پر تراکم با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار