فرماندار رباط کریم:
فرماندار رباط کریم گفت: باید امکانات را برای قضات فراهم کنیم چون محاکم قضایی محلی است که مردم به آن اعتماد داشته و هر که ظلمی ببیند در آنجا دادخواهی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ 22 January 2023

قوه قضائیه آخرین پناهگاه مردم برای دادخواهی است

به گزارش تابناک تهران، امید احمدی روز یکشنبه درآیین تودیع و معارفه دادستان شهرستان رباط کریم اظهار داشت: مردم مراجع قضایی را پناهگاه خود می دانند و با مراجعه به آنجا مورد حمایت قرار می گیرند، امروز مردم متدین و متعهد و انقلابی ما، دنبال عدالت هستند و این امر مهم در شهرستان رباط کریم با وجود مسئولان انقلابی محقق شده است و مردم بی واسطه، صدای خود را به گوش مسئولین می رسانند.

فرماندار رباط کریم ادامه داد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی حد و مرز نمی شناسد و همه ما هرجا که خدمتگزار باشیم یک روز می آییم و یک روزهم می رویم مهم در دوران مسولیت در کنار مردم بودن ماست که بتوانیم با خدمات ارزنده دنیا و آخرت خود را بیمه کنیم.

احمدی با اشاره به رشد جمعیتی شهرستان رباط کریم گفت: شهرستان رباط کریم یکی از شهر های خاص کشور است و به لحاظ ظرفیت و موضوعات شهری و وجود شهرک های صنعتی و مساکن دولتی در شهر پرند رشد جمعیتی آن بالاست و به گفته سازمان مدیریت ، رشد جمعیت در کشور بیش از ۳ و ۲ دهم درصد بوده و در رباط کریم و شهر پرند حدود ۲۳ درصد می باشد که این رشد نشان از گسترش شهرستان است.

فرماندار رباط کریم اظهار داشت: متاسفانه در دوره های گذشته با وجود رشد بیش از حد جمعیت در شهر پرند زیرساختهای لازم ساخته نشده که این امر باعث به وجود آمدن ناهنجاریهای اجتماعی در منطقه می شود و قوه قضائیه باید نگاه ویژه به شهرستان داشته باشد و می طلب در حوزه قضایی بسترهای مناسب را در ایجاد نماید، بیشتر موضوعات و اتفاقات شهرستان به شهر پرند برمی گردد با وجود این نارسایی ها مجموعه مدیریتی قضایی شهرستان با مدیران شایسته و کارآمد و با برنامه‌ریزی در اجرای قانون و خدمت به مردم، خوب و امیدوار کننده عمل کرده است.

در پایان این آیین از خدمات رحیم علیشپور قدردانی و محمد یوسف وند به عنوان دادستان جدید شهرستان رباط کریم معرفی شد. دادستان جدید رباط کریم پیش از این معاونت دادگستری شهرستان پیشوا را برعهده داشت.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیرشهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار