وزیر بهداشت و درمان کشور:
وزیر بهداشت و درمان کشور گفت: بیمارستان پیشوا مطابق زمان‌بندی اعلام شده به اتمام می‌رسد، همچنین بیمارستان جایگزین شهید مفتح ورامین به سرعت در حال ساخت است و اعتبار کافی برای اتمام این پروژه وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ 24 January 2023

به گزارش تابناک تهران، صبح امروز حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان کشور دیدا کرد.

در این دیدار حسین نوش آبادی اظهار کرد: تسریع در ساخت بیمارستان پیشوا و تحویل آن در موعد مقرر مورد انتظار مردم است، همچنین ساخت بیمارستان جایگزین شهید مفتح ورامین با ظرفیت بالای ۲۰۰ تخت بستری در حال اجرا است که اتمام آن نیازمند پیگیری جدی وزیر بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) استان تهران است.

وی بیان کرد: مرکز آموزش عالی سلامت ورامین، نیازمند تامین اعتبار، ارتقاء و تقویت از طرف وزارت بهداشت و درمان است که بخش عمده تربیت نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان به دوش این مرکز است، همچنین جذب نیروهای طرحی در دوره کرونا که خدمات قابل توجهی به بیماران در بیمارستان‌ها ارائه دادند، ضروری است.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در بیمارستان‌ها که شور اول آن در مجلس به تصویب رسیده است، نگرانی‌های این عزیزان را برطرف خواهد کرد.

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت و درمان کشور نیز در این دیدار اظهار کرد: بیمارستان پیشوا مطابق زمان‌بندی اعلام شده به اتمام خواهد رسید. همچنین بیمارستان جایگزین شهید مفتح ورامین به سرعت در حال ساخت است و اعتبار کافی برای اتمام این پروژه وجود دارد.

وی با بیان آنکه به دنبال پیدا کردن راهی برای جذب تمام نیروهایی که در ایام کرونا به بیمارستان کمک کردند، هستیم، افزود: طرح توسعه بیمارستان شهیدستاری قرچک در حال پیگیری است و مرکز آموزش عالی سلامت ورامین نیز توسعه و سطح آن ارتقا خواهد یافت و شایعات مربوط به تعطیل شدن آن صحت ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار