بازارچه غدیر با هدف عرضه کالاهای اساسی مردم در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع با ظرفیت ۱۸ غرفه با حضور صنف‌های مختلف و ۳۵ میلیاردریال در قالب قرار داد بیوتی احداث و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ 25 January 2023

بازارچه کالاهای اساسی در بومهن افتتاح شد

به گزارش تابناک تهران، بخشدار بومهن روز چهارشنبه در آیین افتتاح این بازارچه گفت: بازارچه غدیر با هدف عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان با قیمت مناسب افتتاح و به بهره برداری رسید.

رضا راد یکتا اظهار داشت: با هدف ایجاد یک مجموعه متمرکز در بخش بومهن برای عرضه کالاهای اساسی و اقلام تنظیم بازار با قیمت مناسب احداث بازارچه از ۵ ماه گذشته در دست اقدام و اجرا قرار گرفت.

وی ادامه داد: مشابه این مجموعه در طی چند ماه آینده چند مجموعه دیگر در شهر پردیس نیر افتتاح خواهد شد.

بخشدار بومهن تاکید کرد: قیمت اقلام عرضه شده در این بازارچه مشابه بازارهای میوه و تره بار در تهران است و برخی از اقلام حتی پایین تر از قیمت مصوب به خریداران عرضه می شود.

راد یکتا ادامه داد: تامین کالاهای اساسی با قیمت مناسب برای شهروندان و کاهش بار گرانی هدف اصلی ما در راه اندازی این بازارچه است که به زودی تعداد آنها افزایش پیدا خواهد کرد.
رئیس شورای اسلامی بخش بومهن نیز در این آیین گفت: به منظور پیشگیری از ایجاد ترافیک در خیابان شهید صارمی و برای رفاه مشتریان پارکینگ اختصاصی بازاراچه با ظرفیت ۲۶ خودرو بدون مزاحم تامین شده است.

سیاوش شاه محمدیان ادامه داد: به عرضه کنندگان کالا تاکید شده است که محصولات خود را بر اساس نرخ مصوب عرضه کنند و اگر کالایی بالاتر از نرخ مصوب عرضه شد، خریداران موارد گرانی را به بخشداری بومهن اطلاع بدهند.

وی اظهار داشت: با هدف احترام و رعایت حقوق مصرف کننده، ترازوی شاخص برای توزین مجدد اقلام با هدف اطمینان بخشی به مشتریان در محوطه بازارچه تامین شده است.

رئیس شورای اسلامی بخش بومهن با اشاره به قیمت مناسب عرضه اقلام دراین بازارچه خاطرنشان کرد: لیست قیمتها بر روی تابلوی روان مستقر شده در حیاط بازارچه به مشتریان نشان داده می شود تا در زمان خرید با قیمت مصوب عرضه اقلام مغایرتی نداشته باشد.

شاه محمدیان یادآور شد: عملیات اجرایی و ساخت این بازارچه تنظیم بازار طی سه ماه و برابر قانون ماده ۷۹ اختیارات و وفق وظایف شورای اسلامی بخش اجرایی شد.

شهر بومهن با یکصد هزار نفر جمعیت در شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار