شرکت توسن به عنوان بزرگترین اکوسیستم خصوصی فناوری و اطلاعات کشور، حامی پنجمین نمایشگاه ملی کار ایران است و این شرکت با حضور در این نمایشگاه و به منظور معرفی توانمندی های گسترده خود و جذب نیرو، آماده بازدید علاقمندان و مخاطبین در حوزه فناوری اطلاعات خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ 26 January 2023

به گزارش تابناک تهران به نقل از نبض فناوری، شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین با نام  توسن در پنجمین نمایشگاه ملی کار ایران به عنوان حامی، حضوری گسترده دارد و با حضور کارشناسان خود در این نمایشگاه، در نظر دارد علاوه بر معرفی شغل های جدید در حوزه فناوری به جذب نیرو و مشاوره و تبادل اطلاعات در این حوزه نیز بپردازد.
این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصت برای کارجویان، و حضور برترین سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار می‌شود و بسیاری از کارجویان و شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف کسب و کار از سراسر ایران، به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت‌های خود حضور خواهند داشت و توسن نیز با حضور خود در این نمایشگاه علاوه بر تبادل اطلاعات با مخاطبین و جذب نیروهای توانمند در زمینه فناوری اطلاعات نسبت به زمینه های همکاری در آینده اقدام خواهد کرد.
حوزه های شغلی جدیدی که طی پژوهش مورد توجه شرکت توسن قرار گرفته است اعم از توسعه نرم افزار، سرویس و زیرساخت، فروش و توسعه بازار، کسب و کار بانکی و توسعه سازمانی بوده است.
متخصصان و مدیران شرکت توسن در روزهای برگزاری نمایشگاه، در غرفه 34 و 35 حضور دارند تا در خصوص زمینه‌های شغلی متنوع، به مراجعه کنندگان مشاوره دهند.
این نمایشگاه از ۵ تا ۷ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت 9.30 تا ۱۷ در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار