جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۳۷۹۲ سارق و کشف ۴۰۲۶ فقره سرقت با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای سال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 28 January 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ شهرام امیریان جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با برنامه ریزی های مستمر و به منظور برخورد قاطع با مخلان امنیت، هنجارشکنان و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر از ابتدای سال جاری در شهرستان ورامین اجرا شد.

وی گفت: در این راستا با شناسایی مناطق آلوده در چندین عملیات ضربتی با دستگیری ۳ هزار و ۷۹۲ سارق و کشف ۴۰۲۶ فقره سرقت، تعداد ۵۰۱ فروشنده مواد مخدر و ۸۷۰ معتاد متجاهر نیز دستگیر و بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: دستگیری ۹۹ نفر از ارازل و اوباش و کشف ۱۴ قبضه سلاح جنگی و ۵۳ قبضه سلاح شکاری نیز از دیگر کشفیات اجرای این طرح بود.

سرهنگ امیریان تصریح کرد: در راستای برقراری نظم و انضباط ترافیکی و برخورد با متخلفین و قانون شکنان، یک هزار و ۲۶ دستگاه خودرو و ۵۶۲ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و با دستور قضایی روانه پارکینگ شدند.

وی در پایان با تشکر از همکاری شهروندان در ارائه گزارش به موقع خبری به فوریت های پلیسی ۱۱۰، با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرحها از همکاری صمیمانه شهروندان با پلیس تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار