فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید این استان با راه اندازی دبیرخانه، طراحی نشان و شناسایی ۱۲ هزار شهید آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ 29 January 2023

کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران آغاز به کار کرد

به گزارش تابناک تهران، سردار احمد ذوالقدر روز یکشنبه در یادواره شهدای اطلاعات و عملیات سپاه به مناسبت سالروز شهادت شهید حسن باقری فرمانده اطلاعات و عملیات سپاه در دوران دفاع مقدس که در سالن شهید جنگروی سپاه سیدالشهدا(ع) برگزار شد، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی جنگ هشت ساله را رقم زد، جنگی که در آن به پیروزی نرسید چرا که رزمندگان بزرگی در آن حضور داشتند و عرصه را مدیریت کردند.

وی یادآور شد: در چنین جنگ هایی به طور معمول شجاع ترین و با گذشت ترین انسان ها به میدان می آیند و جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس ۱۹۰ هزار جوانی که هر کدام توانایی مدیریت یک دولت و کشور را داشتند و را از دست داد.

ذوالقدر با بیان اینکه باید از حضور و وجود یادگاران هشت سال دفاع مقدس نهایت بهره برداری را کرد، اظهار داشت: همین یادگاران دوران دفاع مقدس کاری کردند که مدافعان حرم شکل بگیرند و جوانانی که هیچ تجربه ای از هشت سال جنگ تحمیلی ندارند در عرصه دفاع از حرم حضور یابند و شاهکاری دیگر را به ثبت برسانند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: عرصه دفاع مقدس مانند ظرف مطهر و پاک بود که وارد شوندگان به آن نیز پاک و مطهر از عیوب و نواقص شدند، میدانی که عرصه عشق و دلدادگی بود؛ باید از این عرصه بهره برد و محیط زندگی و کار را نیز مانند جبهه های دفاع مقدس پاک و مطهر ساخت.

وی اظهار داشت: این مراسم و یادواره شهدای اطلاعات و عملیات سپاه، مقدمه ای برای برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان تهران است و ما از این شهدا برای نورانیت بخشیدن به این کنگره و بهره گیری حداکثری از آن دعوت می کنیم.

در این مراسم که یادگاران نیروهای اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی حضور داشتند از تعدادی از خانواده فرمانده هان و رزمندگان شهید قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار