فرماندار شمیرانات:
فرماندار شمیرانات با تاکید بر این‌که تردد به لواسان، اوشان فشم میگون و شمشک دربندسر، فقط با زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی امکان‌پذیر است، گفت: شهروندان از سفرهای غیرضروری به لواسانات و رودبارقصران جدا خودداری نمایند.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 31 January 2023

فرماندار شمیرانات: تردد به لواسانات و رودبارقصران فقط با تجهیزات زمستانی مقدور است

به گزارش تابناک تهران، مجتبی ذاکریان ظهر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از وضعیت گردنه قوچک و بخش‌های تابعه در پی استمرار بارش برف از بامداد دوشنبه تاکنون و شدت گرفتن آن در روز جاری، ضمن اعلام این‌که تاکنون حادثه خطرآفرینی در سطح شهرستان گزارش نشده است، اعلام کرد: تمامی نیروهای خدمات‌رسان و امدادی شهرستان آماده‌باش و عوامل راهداری مشغول پاکسازی معابر هستند.
رئیس ستاد مدیریت بحران شمیرانات با اشاره به حجم و گستردگی بارش‌ها خاطرنشان کرد: تردد در تمامی جاده‌های اصلی و فرعی جریان دارد و برخی از جاده‌های روستایی که با اختلال در تردد مواجه شده‌اند، نیز با تلاش راهداران و دهیاران در حال پاکسازی هستند.

وی ضمن تاکید بر لزوم جلوگیری از سفرهای غیرضروری در سطح شمیرانات بویژه به سمت لواسانات و رودبارقصران به سبب لغزندگی معابر و مخاطرات ناشی از بارش برف بیان داشت: ضروری‌ست شهروندان حین تردد در جاده‌های کوهستانی، زنجیرچرخ، لوازم ایمنی و خوراک و پوشاک گرم به همراه داشته باشند و پیش از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.
براساس این گزارش، سازمان هواشناسی امروز (دوشنبه) در پی شدت گرفتن بارش‌ها هشدار نارنجی صادر کرد، و بارش برف یا باران، مه، کاهش دید، وزش باد شدید و پدیده بهمن و کولاک در ارتفاعات را از پدیده‌ها و مخاطرات جوی مورد انتظار از این سامانه بارشی برای تهران و 20 استان دیگر پیش‌بینی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار