همزمان با چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زنگ انقلاب در شهرستان‌های استان تهران نواخته شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ 01 February 2023

به گزارش تابناک تهران، آئین «گلبانگ انقلاب» همزمان با سراسر کشور در شهرستان های استان تهران نواخته و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.

 

گلبانگ انقلاب در پیشوا

همزمان با آغازین روز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب اسلامی طی آئینی با حضور تاجیک نوری فرماندار پیشوا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسؤولان شهرستان، جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان در آموزشگاه «آیت الله مشکینی» شهرک نقش جهان نواخته شد.

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا در آئین نواخته شدن گلبانگ زنگ انقلاب، با اشاره به اینکه صدای این زنگ در گوش دشمنان طنین انداز شده است و شاهد اقتدار و عزت انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت ۴۴ سال هستند، عنوان کرد: دشمنان از سال ۴۲ تاکنون هنوز در انتظار شکست انقلاب ما بوده اند اما اکنون، شاهد بالندگی و پیروزی انقلاب اسلامی پس از گذشت ۴۴ سال با رهبری شایسته و مقتدرانه معمار کبیر انقلاب و امام خامنه ای«مدظله العالی» هستیم.

وی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: دانش آموزان باید در سنگر علم و دانش خود به خوبی در راستای پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی گام بردارند.

 

زنگ انقلاب در قرچک نواخته شد

بهروز میری زاده معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک صبح امروز در زنگ انقلاب که در دبیرستان دخترانه شهید زهره وند نواخته شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دو رکن اساسی دارد، یکی حضرت امام خمینی( ره )و دیگر مردم و امت ولایی تشکیل شده و نتیجه این اتحاد و‌همبستگی انقلاب اسلامی ایران بود که برخاسته از اراده قوی ملت ایران می باشد.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که جهاد تبیین تاکید می کند باید بر اساس جهاد تبیین انقلاب اسلامی را معرفی کنیم، در انقلاب اسلامی ایران اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است که ثمرات این انقلاب، پیشرفت در عرصه های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری قرچک گفت: در کشور و بعد از انقلاب پیشرفت های بسیاری خوبی بدست آوردیم، نمونه آن در حوزه پزشکی است که در قبل از انقلاب پزشکان کشور را اکثرا پزشکان هندی تشکیل می دادند امروز در حوزه پزشکی جزو‌ کشورهای برتر در پزشکی هستیم. در حوزه نانو نیز موفقیت خوبی بدست آورده ایم.

میری زاده اظهار کرد: در شهرستان قرچک بیش از ۱۰ جوانان نخبه وجود دارد که بیش از ۲۰ اختراع ثبت کرده اند که باعث افتخار شهرستان است.

وی خاطر نشان کرد: شما جوانان و نوجوانان با تحقیق انداک می توانید دستاوردهای انقلاب را با زمان طاغوت مقایسه کنید، این پیشرفت ها هست که دشمنان و معاندین نظام ناراحت کرده چرا که این پیشرفت ها را نمی توانند ببیند و اقدام به سنگ اندازی می کنند.

 

نواختن گلبانگ زنگ انقلاب در مدارس اسلامشهر

همزمان با آغاز جشنهای چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان اسلامشهر در مدرسه شاهد شهید کاظمی، زنگ انقلاب با دستان ۲نفر از مادران شهدای این شهرستان نواخته شد. 

حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه اسلامشهر، در آیین نواختن زنگ انقلاب با تبریک و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با تبلیغات دروغین در رسانه ها تلاش می کنند دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی را به انحراف بکشند، همه تبلیغات آنها برای فریب دادن جوانان این مرزو بوم است.

حجت السلام برقراری، افزود: همه تلاش دشمنان انقلاب این است که با بکارگیری از ظرفیت تمام رسانه هاو تبلیغات دروغین بی فرزندان و آینده سازان ایران اسلامی با ارزشها و دستاوردهای انقلاب فاصله ایجادکنند و با تصرف مغزها ، زمینه انحراف و فرار آنهارا بوجود آورند.

امام جمعه اسلامشهر با اشاره به اینکه ما برای مقابله با دیکتاتور انقلاب کردیم، بیان کرد: شما آینده سازان این سرزمین مراقب باشید که با پیروزی انقلاب اسلامی ما از دست دیکتاتور نجات یافتیم، تمام اهداف و برنامه های بیگانگان و معاندین نظام این است که ما به دیکتاتوری غرب تن بدهیم.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه دشمن هیچ نقشی در انقلاب ما نداشته مگر اینکه دشمنی کرده باشد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود جوانان باغیرت، انقلابی و جهادگر در عرصه های مختلف به پیشرفتهای چشمگیری رسیده که دشمنان تاب تحمل این موفقیت را ندارد ونمی تواند این موفقیتها را ببیند، مراقب باشید این گوهر گرانقدر را از دست ندهید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار