امام جمعه موقت شهرری گفت: مردم عزتمند شهرری دیروز با استقبال پرشورشان از رئیس جمهور نشان دادند، خدمتگزاران واقعی خود را به خوبی می شناسند.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ 03 February 2023

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری توضیح داد: یکی از مهم ترین امتیازات رییس جمهور ما، مردمی بودن ایشان و حرکت در مسیری‌ است که رهبری تبیین کرده اند.

وی با اشاره به ثمرات سفر دیروز آیت الله رئیسی به شهرری خاطرنشان کرد: مصوبات بسیار خوبی هم در رابطه با پیشرفت و توسعه ری دیروز اعضای هیات دولت در ری داشتند.

ابراهیمی با اشاره به ایام الله دهه فجر بیان کرد: انقلابی را امام عزیزمان تاسیس کرد که تمام قدرت های استکباری دنیا از ابتدا توطئه‌های پیچیده‌ و عظیمی را علیه اش طراحی کردند ولی با قدرت رهبری امام عزیزمان و رهبری معظم به مفتضحانه‌ترین شکل ممکن شکست خوردند.

امام جمعه موقت شهرری گفت: به گفته فرماندهی سپاه پاسداران دشمنانی که در فتنه‌های اخیر شکست خوردند به سوزاندن قرآن روی آورده‌اند ولی شک نکنند از این پس در هیچ جای دنیا از دست مسلمانان در امام نیستند.

وی افزود: امروز حزب الله در لبنان، فاطمیون در افغانستان و انصارالله در یمن با آموزه‌های سپاه عزیزمان محور مقاومت فوق العاده ای را ایجاد کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی ضمن تبریک روز ولادت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر هم خاطرنشان کرد: این پدرها بودند که ما را سرسفره علی مرتضی (ع) نشاندند و ما را با اهل بیت (ع) آشنا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار