فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای کامپیوتر خودرو به همراه کشف ۳۰ پرونده سرقت در باقرشهر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ 05 February 2023

به گزارش تابناک تهران از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: با اعلام چند فقره سرقت کامپیوتر خودروهای سواری در محدوده «باقرشهر» این شهرستان پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم های عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی قرار گرفت.

وی به هماهنگی‌های قضایی در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: تیم اطلاعات کلانتری باقرشهر با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مسئول اضافه کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری به ۳۰ فقره سرقت مشابه اعتراف و با جانمایی محل های سرقت و تجمیع پرونده های مشابه، مالباختگان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالخران این سارق در دستور کار قرار دارد، افزود: مردم می‌توانند هر گونه اخبار و اطلاعات در زمینه تردد افراد مشکوک را از طریق تماس ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۲ مواد فروش در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف بیش از ۲ کیلو تریاک، خبر داد.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: در پی خبری مبنی بر توزیع و پخش مواد مخدر در محدوده حسن آباد فشافویه موضوع در دستور کار عوامل اطلاعات کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری حسن آباد با رصدهای های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت و محل حضور فروشندگان مواد مخدر در محدوده حسن آباد شده که پس از انجام هماهنگی‌های قضائی به محل اعزام و در طی یک عملیات هر دو متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: در بازدید از مخفیگاه متهمان ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ماری جوانا کشف که به همراه آنان به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری یادآور شد: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار