رئیس پلیس شرق استان تهران از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سرقت و اوراق خودرو خبر داد و گفت: از یک سوله صدها قلم انواع قطعات خودرو کشف شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ 27 February 2023

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف انبار دپو لوازم سرقتی اظهار داشت: در راستای تدابیر 10 گانه فرمانده فراجا و در اجرای طرح سراسری مبارزه با سرقت مأموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت، از فعالیت باند حرفه‌ای سارقان و مالخران در زمینه سرقت و اوراق خودرو پرده برداشتند.

وی افزود: اعضای این باند 4 نفره با شگردی خاص خودروهایی را در سراسر استان تهران که از ایمنی کمتری برخوردار بودند، سرقت و پس از انتقال به یک سوله در حاشیه شهرستان پاکدشت، اقدام به اوراق خودرو و فروش قطعات آن به مالخران می‌کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: با توجه به اهمیت موضوع و نارضایتی برخی از شهروندان، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت و با رصد میدانی و کار اطلاعاتی مأموران اعضای باند سرقت خودرو را در یک سوله که دارای دوربین مدار بسته و موارد امنیتی بود شناسایی و طی یک عملیات هدفمند پلیسی موفق شدند آنان را حین اوراق خودروهای سرقتی دستگیر کنند.

سردار عزیزی با اشاره به اینکه تحقیقات از متهمان و شناسایی سایر همدستان آن‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد تصریح کرد: از سوله محل فعالیت متهمان 4 دستگاه خودور سرقتی و صدها قطعه خودرو شامل بدنه، موتور، گیربکس، چراغ جلو، داشبورد، صندلی و سایر قطعات کشف شد.

رئیس پلیس شرق استان تهران در پایان با اشاره به اینکه تعداد اقلام سرقتی و ارزش ریالی آنها در دست بررسی است با تأکید بر رعایت موارد پیشگیرانه و تأمینی و حفاظتی در راستای پیشگیری از سرقت اموال شهروندان خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان موجی از رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته و با حضور در محل بازسازی صحنه از اقدام به موقع و قاطعانه پلیس قدردانی کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار