فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موسوم به ظفر ۱۲ بیش از ۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در حوزه ماموریتی این فرماندهی کشف و ۴۵ خرده فروش مواد افیونی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۹۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱ 01 March 2023

به گزارش تابناک تهران به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان، سردار کیومرث عزیزی اظها رداشت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مقابله و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در دستور کار فرماندهی انتظامی شرق استان تهران قرار گرفت که با همکاری و پشتیبانی بسیار خوب مردم در حوزه اطلاعاتی و هماهنگی مناسب دستگاه قضائی در شهرستان های شرق استان تهرن طی ۲۴ ساعت گذشته عملیاتی شد.

وی افزود: اولویت فراجا مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر است از این رو با اجرای این طرح، بیش از ۷۵ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۴۵ متهم توزیع مواد مخدر و ۵۷ معتاد متجاهر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: در حوزه سرقت که یکی از اولویت‌های دیگر فراجا و قراگاه مبارزه با سرقت است، با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۷۱ سارق در حوزه شرق استان تهران دستگیر و ۱۹ خودرو و ۸ دستگاه موتور سیکلت مسروقه نیز کشف شد که با هماهنگی دستگاه قضائی مقادیر زیادی اموال مسرقه تحویل مالباخته‌ها شد.

عزیزی گفت: در حوزه ترافیک ضمن برخورد با متخلفین، ۱۳۷ دستگاه خودرو و ۳۶ موتور سیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح، ۲ نفر اراذل و اوباش دستگیر و مقادیری سلاح جنگی و شکاری به همراه مهمات جنگی و بیش از ۲۱ هزار قطعه انواع مواد محترقه نیز کشف شد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار