برنامه های مدیریت شهری شهرری برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن نیمه شعبان در این منطقه از پایتخت اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲ 07 March 2023

به گزارش تابناک تهران، یکی از برنامه ها به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) و به منظور خدمات رسانی به شهروندان و زائران، این است که برای اولین بار با مشارکت موکب داران، موکب های پذیرائی در خیابان مدرس در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برپا شده است.

مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ در این باره گفته که بیش از ۵۰ جشن با مشارکت مساجد، محافل مذهبی و گروه های مردمی برگزار و نا پاین هفته برگزار می شود.

جشن های  نیمه شعبان در ری قبله تهران

او ادامه داد که مراسم های جشن ویژه دهه هشتاد و نودی ها دیگر برنامه ریزی انجام شده برای عید نیمهدشعبان در شهرری است.

راه اندازی کاروان خودرویی در معابر اصلی ری به مناسبت سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) نیز از دیگر برنامه ها به گفته مالمیر است.

معاون شهردار منطقه ۲۰ افزود: توزیع پرچم بین هیات ها و مساجد، برگزاری ویژه برنامه مهدویت در سرای محلات، نورافشانی در میادین، معابراصلی و مساجد و برپائی ایستگاه های صلواتی با رویکرد محله محوری و برگزاری مراسم جشن در محلات کم برخوردار از برنامه های مناسبت جشن نیمه شعبان است.

جشن های  نیمه شعبان در ری قبله تهران

مالمیر با اشاره به ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه، برگزاری ویژه برنامه جوانان مهدوی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، برگزاری جشنواره غذا ویژه بانوان در بوستان بانوان محله بهشتی و نشست با جوانان نخبه شهر و شهرداران مدارس در فرهنگسرای ولاء را از دیگر برنامه های این اعیاد برشمرد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار