مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر وجود کمبود و کاستی‌هایی فضاهای آموزشی دانش‌آموزی گفت: در فضاهای سربسته ورزشی ۸ سانتی متر و در فضاهای باز ۲۰ سانتی متر برای هر دانش آموز امکانات وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ 07 March 2023

به گزارش تابناک تهران، مسعود بهرامی صبح امروز در آیین افتتاح طرح شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: امروز در ری میزبان افتتاح 550 طرح ورزشی همزمان با سراسر کشور هستیم که مزین به نام شهید سردار سلیمانی است.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌های استان تهران از 26 اردیبهشت ماه 1401 آغاز شده و امروز با گذشت 10 ماه بخشی از وعده آموزش و پرورش محقق شد.

مدیرکل شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: از 160 طرح استان تهران امروز 26 طرح به طور همزمان آغاز می‌شود.

بهرامی تصریح کرد: توزیع تجهیزات ورزشی و سلامت که به عنوان طرحی در دهه فجر اجرا شد و 1700 مدرسه در دهه فجر از تجهیزات سلامت برخوردار شدند.

وی ادامه داد: آزادسازی فضاهای ورزشی از موضوعات درآمدی نیز در دستورکار قرار گرفته و در حال حاضر تمامی فضاهای ورزشی درون و برون مدرسه‌ای در اختیار آموزش و پرورش و مدارس قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ابراز داشت: در حوزه جهاد خیرین در مجموعه نوآوران در شهرستان های استان تهران مستقر هستند و خدمات پزشکی و چشم پزشکی رایگان ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به سرانه پایین فضای آموزشی در مدارس بیان کرد: همچنان نیاز به تلاش و مجاهدت بیشتر برای رفع نیاز و کاستی در سرانه آموزشی برای رسیدگی به دانش آموزان وجود دارد.

بهرامی با اشاره به کاستی‌های سرانه ورزشی دانش آموزان تأکید کرد: در فضاهای سربسته ورزشی 8 سانتی متر و در فضاهای باز 20 سانتی متر برای هر دانش آموز امکانات وجود دارد لذا امیدواریم این ضعف را به مرور برطرف کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار