معاون سیاسی انتظامی فرماندار پردیس گفت: اولید رویداد مُد و حجاب برای دسترسی آسان به البسه ایرانی-اسلامی بمدت ۳ روز در پردیس آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ 07 March 2023

به گزارش تابناک تهران، اولین رویداد نمایشگاه مُد و حجاب برای عرضه محصولاتی مانند چادر، مانتو و دیگر محصولات اسلامی در مجتمع ورزشی آتلانتیس پردیس افتتاح شد.

بنابراین گزارش رضا کریمی‌صالح، معاون سیاسی انتظامی فرماندار پردیس در حاشیه این مراسم که با اجرای گروه تواشیح، مداحی اهل بیت(ع) و غیره همراه بود در جمع خبرنگاران حاضر و درخصوص این نمایشگاه اظهار کرد: اولین نمایشگاه مُد و حجاب در پردیس افتتاح شد و تعدادی از فعالین این حوزه در آن به ارائه محصولات می‌پردازند.

وی افزود: امیدواریم اینگونه رویداد‌ها در دیگر‌ نقاط شهرستان نیز بصورت ثابت و دائمی احداث شود تا این دسترسی برای تمامی شهروندان به این نوع محصولات تسهیل شود.

برپایی نمایشگاه‌های مُد و حجاب در شهرهای شهرستان پردیس

مرضیه اکبری، مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده در جمع خبرنگاران درخصوص تعداد افراد حاضر در این نمایشگاه، اظهار کرد: اولین رویداد عفاف و حجاب با رویکرد مُد و حجاب با حضور ۳۵ عرضه‌کننده محصولات و البسه ایرانی اسلامی، همچنین محصولات صنایع دستی آغاز به کار کرد.

وی گفت: ۳۵ نفر از کارآفرینان و شاغلین در حوزه عفاف و حجاب، همچنین موضوعات مرتبط با زندگی مرتبط با سبک ایرانی-اسلامی در این نمایشگاه حاضر و اجناس تولیدی خود را با نرخ مصوب و پایین‌تر از قیمت بازار ارائه می‌کنند.

مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده افزود: این رویدار در نوع خود جزء اولین‌ها به حساب می‌آید و امیدواریم این نوع نمایشگاه‌ها در دیگر شهرهای این شهرستان با کمک دیگر ارگان‌ها برگزار شود تا بتوانیم در فضاهایی بهتر و با تولیدکنندگان بیشتر آن را برگزار شود.

اکبری با بیان اینکه این نمایشگاه با عرضه پوشاک، زیور آلات، کیف، کفش، ملزومات عفاف و حجاب و غیره با حضور تولید و عرضه‌کنندگان بزرگ این حوزه بمدت ۳ روز برقرار است و درصورت استقبال شهروندان از این نمایشگاه امکان تمدید زمان آن وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار