فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: به والدین و خانواده‌ها این اطمینان خاطر را می دهیم که با تمام توان مراقبت امنیت و سلامت دانش‌آموزان در این شهرستان هستیم.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 07 March 2023

فرماندار ری: مراقب امنیت دانش‌آموزان هستیم

به گزارش تابناک تهران، حمید زمانی روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از ۵۵۰ طرح شهید سلیمانی که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی شهرستان ری یکی از مناطق آرام استان تهران است و با مدیریت صحیحی انجام شده برخورداری از مردم بسیار فهیم، آگاه و آشنا به مسائل و دقتی که در کنترل مدارس و فضاهای آموزشی انجام می گیرد، آرامش و امنیت لازم در این فضاهای آموزشی برقرار است.

وی یادآور شد: با دقت نظر کادر آموزشی، کمتر از پنج درصد اخبار منفی در مورد سلامت دانش آموزان در سطح شهرستان داشتیم و فقط یک مورد در باقرشهر مربوط به شیطنت یک دانش آموز به علت شوخ طبعی بود که با والدین وی صحبت و مشکل را حل کردیم.

زمانی تاکید کرد: به هیچ عنوان بحث بستری شدن دانش آموزان را نداریم و هیچ نگرانی برای تامین امنیت دانش آموزان وجود ندارد و حضور آنان در کلاس ها با بالاترین سطح تداوم دارد و به همین منوال فعالیت مراکز آموزشی در سطح شهرستان ادامه پیدا خواهد کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری به تمام والدین این اطمینان خاطر را داد که دانش آموزان و مدارس در کمال آرامش و امنیت به فعالیت خود ادامه دهند.

این مسئول به حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان ری برای بهره برداری از ۵۵۰ پروژه طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: سرانه دانش آموزی، آموزشی و ورزشی در این شهرستان وضعیت قابل قبولی دارد، اگرچه باید با ورود خیران مدرسه ساز از نظر کمی و کیفی این وضعیت را بهبود بخشید.

طرح شهید سلیمانی برنامه طراحی، بهینه سازی، متناسب سازی و تبدیل به احسن کردن فضاهای ورزشی درون مدرسه ای با اولویت مناطق محروم است.

۵۲۴ زمین چمن مصنوعی و کفپوش روباز، ۱۲ سالن ورزشی سقف بلند ۴۶ زمین ساحلی و ۴۳۵ کلاس درس تربیت بدنی در مرحله نخست اجرای این طرح به بهره برداری رسید.

۳۸۱ زمین چمن مصنوعی و کفپوش روباز، ۵۰ زمین ساحلی، ۲۳ سالن ورزشی سقف بلند و ۹۶ کلاس درس تربیت بدنی در مرحله دوم این طرح با حضور وزیر آموزش و پرورش و به صورت بر خط در سراسر کشور افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار