رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرمانداری میزان افزایش بهای خدمات را تا سقف نرخ تورم که اکنون ۴۷ تا ۴۸ درصد است، مجاز اعلام کرده است.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ 07 March 2023

به گزارش تابناک تهران، مهدی چمران در حاشیه یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز شاخص‌های برنامه چهارم توسعه بررسی می شود، اظهار کرد: نرخ کرایه حمل و نقل عمومی تا پایان سال مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشخص نیست میزان افزایش نرخ کرایه چقدر باشد، گفت: شرکت اتوبوسرانی نیز مشمول شرایط اقتصادی امروز می شود و با توجه به اینکه حقوق کارکنان اتوبوسرانی نیز ۵۷ درصد افزایش پیدا می‌کند، باید هزینه‌ها جبران شود.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا فرمانداری با میزان افزایش نرخ ۴۰ درصدی کرایه حمل و نقل عمومی موافقت خواهد کرد یا خیر، تاکید کرد: فرمانداری افزایش نرخ بهای خدمات ناوگان را تا ۴۷ درصد نرخ تورم مجاز اعلام کرده است؛ شهر گران‌تر می‌شود و اگر میزان افزایش بهای خدمات کم باشد، مشکل‌ساز خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: بزرگراه یادگار امام سه معارض وزارت دفاع، ارتش و وزارت آموزش و پرورش را دارد و اگر کمک می کنیم که مشکل با ارتش و وزارت دفاع برطرف شود، در این صورت شهرداری آمادگی و توان اجرای طرح را دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص پل حافظ هم گفت: در ابتدا باید زیرگذر اجرایی شود تا بتوان پل حافظ را جمع‌آوری کرد. من فکر نمی‌کنم بتوان در ایام عید این جمع آوری را انجام داد البته از برنامه اطلاعی ندارم.

وی درباره تراموا نیز تاکید کرد: اجرای تراموا در پایتخت باید مطالعه شود؛ وقتی منطقه ای مترو دارد، نیازی به تراموا وجود ندارد و اگر واگن مترو اضافه کنیم نیازی به اجرای تراموا نیست. چنین پیشنهادهایی زیاد مطرح شده و باید بررسی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار