فرماندار رباط کریم:
فرماندار رباط کریم گفت: از سال گذشته تا کنون ۶ هکتار جنگل‌کاری در شهر پرند اجرا شده و برای آینده نزدیک نیز سه بوستان به مساحت سه هکتار پیش بینی شده‌است.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ 07 March 2023

به گزارش تابناک تهران، امید احمدی روز سه شنبه در آئین کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری که به همراه کودکان اوتیسمی بابیان اینکه ایجاد و توسعه فضای سبز در شهرپرند یکی از مطالبات مهم شهروندان است، اظهار داشت: در همین راستا شرکت عمران پرند ۴۰ هکتار فضای سبز در شهر پرند اجرا کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبیعت میراثی گرانبها است که به همه انسانها تعلق دارد، توسعه و نگهداشت آن بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی افزود:با نگاه خوب شرکت عمران و شهرداریهای شهرستان و کمک متولیان امر انصافاً اقدامات خوبی انجام شده و در جهت تداوم آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

احمدی ادامه داد: فضای سبز و طبیعت مهمترین موولفه و ابزار زیبایی هر شهر و بقای بشری است، کاشت نهال و ایجاد فضای سبز باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و همه آحاد جامعه نسبت به حفظ فضای سبز و منابع طبیعی احساس مسئولیت داشته باشیم.

این مسئول یادآور شد: ما با این حرکت فرهنگی خواستیم به جامعه بگوییم که فرزندان اوتیسمی بی آزارند و اینگونه برنامه های فرهنگی می تواند شناخت جامعه را از این کودکان افزایش داده و نگاه مثبت مردم را برانگیزد.

وی گفت: نقش انجمن های مردم نهاد و گروه‌های حامی محیط زیست در تحقق و گسترش فضای سبز و ترویج فرهنگ درختکاری بسیار مهم است تا بتوانیم فضای سبز شهرمان را افزایش دهیم و اهمیت به درخت و درختکاری را در بطن جامعه نهادینه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار