رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک گفت: در آستانه نوروز و افزایش تقاضای خرید مردم، طرح تشدید نظارت بر بازار در قرچک آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷ 07 March 2023

بهنام میرزایی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بر فعاالیت اصناف تولیدی، توزیعی و خدماتی با همکاری اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه‌های شهرستان قرچک به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت در آستانه عید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان از امروز آغاز شده و به طور مستمر تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت : درطول ایام برگزاری این طرح، فعالیت واحدهای تولیدی توزیعی مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته و نحوه توزیع کالاهای پرمصرفی نظیر شیر، پنیر، کره، خامه، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، نان، برنج، روغن، قند و شکر، میوه و سایر کالاهای اساسی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

میرزایی اظهار داشت: نظارت بر بازار کیف و کفش، لباس، واحدهای فروش شیرینی، قالی‌شویی‌ها و اصنافی که در این ایام با مراجعه بیشتری همراه هستند به طور مستمر انجام شده و با متخلفین احتمالی برخورد می‌شود.

وی افزود : در اجرای این طرح، ۱۰ تیم ویژه با حضور نمایندگانی از فرمانداری، اداره اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، شبکه دامپزشکی، تعزیرات، اتاق اصناف، شهرداری و اتحادیه های مربوطه کار بازرسی از واحدهای صنفی را در دو نوبت کاری صبح و عصر حتی روزهای تعطیل انجام می‌دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی و یا عدم صدور فاکتور مراتب را با استفاده از سامانه ۱۲۴ به اطلاع بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت برسانند تا در کمترین زمان به مورد اعلام شده رسیدگی شود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار