جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری اعضای باند پنج نفره سرقت احشام در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ 07 March 2023

به گزارش تابناک تهران به نقل از پلیس ری، سرهنگ حسینعلی ابن علی روز سه شنبه اعلام کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستاهای اطراف شهرستان ری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مسئول افزود : کارآگاهان با حضور در محل های وقوع سرقت و بررسی های تخصصی تعداد پنج متهم را در زمینه سرقت احشام در شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به هشت فقره سرقت احشام در شهرستان ری و پیشوا اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی اعزام شدند.

سرهنگ ابن علی همچنین از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت با ۵ فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد.

وی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت.

سرهنگ ابن علی افزود :ماموران با کار شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و فنی صورت گرفته در نهایت محل اختفاء دو سارق را شناسایی و متهمان با هماهنگی قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و در بازدید از این مکان دو دستگاه موتورسیکلت کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان پس از انتقال به کلانتری و روبرو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و در تحقیقات تکمیلی به پنج فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ ابن علی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان درخواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک مراتب را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار