رئیس شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون مطرح کرد:
کد خبر: ۱۰۹۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 11 March 2023
رضا کربلایی محمد میگونی رئیس شورای اسلامی شهر اوشان ، فشم و میگون و عضو کمیسیون ماده ۱۰۰ بیان نمود: سروسامان دادن به وضعیت پیاده روهای شهر، رسیدگی به کوچه ها معابر و جاده های دسترسی شهر، نام گذاری معابر فاقد نام، پیگیری مشکلات مربوط به حریم ۱۵۰ متری رودخانه ها و دره های فصلی شهر که حدودا ۸۵ درصد از شهر را شامل می شود که در این رابطه وکلای شورای شهر در دیوان عدالت اداری در حال پیگیری هستند که امیدواریم در نیمه اول سال آینده تعیین تکلیف شود، تخصیص بودجه جهت قسمت های حادثه خیز جاده اوشان، فشم و میگون و انجام امور فرهنگی و ورزشی جهت ارتقا سرانه ها از جمله برنامه های کوتاه مدتمان می باشد. 
 
وی در رابطه با برنامه های بلندمدت افزود: تکمیل ممیزی شهر، پیگیری بازبینی طرح هادی و بافت فرسوده و الحاق حریم شهر به بافت اصلی، تهیه طرح جامع گردشگری به خاطر موقعیت جغرافیایی شهر که گردش پذیر است نیاز مبرمی برای این طرح متصور می باشد و نیز با توجه به اینکه شهرمان در مسیر گسل زلزله موشا و فشم قرار گرفته می بایستی از متخصصین برای شناسایی تمام نقاط شهر از بابت نحوه و میزان ساخت و ساز مجاز در این زمینه استفاده شود تا در آینده در صورت بروز زلزله از خسارت های جانی و مالی تا حد قابل توجهی پیشگیری گردد. 
 
رئیس شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون در خصوص راه کارهای مناسب جهت کسب درآمد پایدار شهر تشریح نمود: با توجه به وضعیت جغرافیایی منطقه تنها راه کسب درآمد پایدار از طریق جذب سرمایه گذار می باشد و این شهر به دلیل نداشتن زیرساخت مناسب و طرح غیرکارشناسی حریم ۱۵۰ متر در حال حاضر فاقد درآمد پایدار بوده که امیدواریم با لغو این طرح در آینده و ایجاد زیر ساخت های مناسب این مهم محقق گردد. 
 
عضو کمیسیون ماده ۱۰۰ در پایان مطرح نمود: منطقه رودبار قصران به عنوان ریه تنفسی کلان شهر تهران می باشد و حدودا ۳۰ درصد آب شرب تهران را تامین می نماید و در ایام تعطیل پذیرای گردشگران زیادی است لذا از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی علی الخصوص مسئولان شهرستان شمیرانات به ویژه فرماندار و استاندار محترم درخواست داریم که به این منطقه در حالی که نزدیک پایتخت است و بسیار کم برخوردار نگاه ویژه تری داشته باشند.
رودبار قصران به عنوان ریه تنفسی کلان شهر تهران می باشد
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون عنوان نمود:
 
اولویتمان اتمام پروژه های نیمه کاره می باشد.
 
عباسی فشمی اتمام پروژه های نیمه کاره را اولویت برشمرد و از پیگیری آن ها خبر داد.
 
صفت الله عباسی فشمی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون یادآور شد: باعنایت به این مهم که سال آخر دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر به عنوان ریاست شورای شهر اوشان، فشم و میگون فعالیت داشته بیش از پنجاه نوع پروژه فاخر ارایه داده که حدودا بیست نوع آن تمام نشده و اولین اقدام بعنوان نایب رئیس سال دوم از دوره ششم شورا پیگیری پروژه های نیمه کاره و اتمام آن ها خواهد بود.
 
وی در رابطه با موضوع جذب سرمایه گذار افزود:برای جذب سرمایه گذار برنامه هایی برای پارک جنگلی دراز چال و سپید کمر چال داریم که پس از عقد قرارداد سرمایه گزاران را جذب کنیم.
 
عباسی فشمی با تاکید به ایجاد درآمد پایدار شهری بیان نمود: برای درآمد پایدار برای شورا و شهرداری و حتی مردم برنامه های متنوعی از قبل داشته که جزو برنامه های دیر بازده بنده خواهد بود.
 
سپس با اشاره به حریم ۱۵۰ متری تاکید کرد:در دوره قبل زحمات زیادی در حذف یا ابطال حریم ۱۵۰ متری کشیده شد که بعنوان دبیر کمیته پیگیر بودم و درحال حاضر پس از برگشتم مجددا پیگیری های لا م را انجام خواهم داد.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون در پایان گفت:از مسئولین محترم تقاضا دارم در راستای حل مشکلات عدیده موجود در بخش با توجه به انعکاس آن به مسئولین بالادست درحل آن ها به ما کمک کنند.
رودبار قصران به عنوان ریه تنفسی کلان شهر تهران می باشد
 
عضو شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون عنوان کرد:
 
عملکرد مجموعه با رای و نظر شهروندان قابل بررسی است ۰
 
قاسم صفر عضو شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون و کمیسیون خدمات شهری در آغاز مطرح نمود : برنامه ریزی جهت گسترش طرح هادی شهر با توجه به ازدیاد جمعیت از جمله برنامه های بلند مدت بوده و ممیزی شهر در این راستا در جهت بالا بردن سطح درآمد شهرداری به عنوان برنامه کوتاه مدت تا رسیدن به اهداف اصلی مد نظر مجموعه مدیریت شهری می باشد.
 
وی در خصوص سرانه های شهری بیان کرد: سرانه فرهنگی و ورزشی با توجه به جمعیت ساکن متناسب بوده و در این راستا مجموعه استخر و سونای فشم در حال مرمت و بازسازی است که انشاالله به زودی به بهره برداری می رسد.
 
رئیس کمیسیون خدمات شهری در رابطه با جذب سرمایه گذار خاطرنشان کرد : طی چند سال اخیر به دلیل سیاست گذاری غلط سرمایه گذاری به طور محسوس ضعیف شده منتها مجموعه مدیریت شهری با در نظر گرفتن امتیازاتی از حضور سرمایه گذارانی که در جهت ارتقا شهر پیشنهادی داشته باشند استقبال و همکاری می کند و نیز در رابطه با طرح ۱۵۰ متر حریم آب که از ابتدا غیرکارشناسانه بوده منتها از شروع به کار شورای جدید با طرح دعوی در دیوان عدالت با استفاده از تجربیات و دانش دو وکیل با سابقه و مجرب در جهت نقض این ضابطه تاکنون از هیچ کوششی فروگذار نبوده ایم و به نتا یج مثبتی نیز رسیده ایم.
 
ایشان در ادامه افزود:مجموعه خدمات شهری شهرداری به طور ۲۴ ساعته در حال خدمت گذاری می باشد و عملکرد مجموعه با رای و نظر شهروندان قابل بررسی است و نیز چون کلیه ادارات شهر به طور نمایندگی بوده و هیچکدام مستقل عمل نمی کنند در جهت پیشبرد اهداف با نقصان مواجه هستیم‌.
 
عضو شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون در آخر تشریح نمود : تا کنون از عملکرد شهردار در جهت پیشبرد اهداف شورا در حد بضاعت شهر و قوانین و ضوابط جاری شهری راضی بوده ایم.
 
رودبار قصران به عنوان ریه تنفسی کلان شهر تهران می باشد
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار