مرمت و تنظیم نمودن گاردریل های مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهید دکتر چمران در محدوده منطقه یک شمال پایتخت ، انجام شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 11 March 2023

به گزارش تابناک تهران به نقل از شهرداری منطقه یک پایتخت، محسن عبدی رئیس اداره نظارت و اجرای معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه یک در این باره اعلام کرد: در راستای اجرای طرح بهاران خدمت و به منظور ایمن سازی، کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک شبکه معابر بزرگراهی، مرمت و رگلاژ نمودن گاردریل های رفت و برگشت بزرگراه شهید چمران انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات مرمت و رگلاژ حدفاصل ایستگاه نمایشگاه بین المللی تا تقاطع پارک وی و بالعکس به متراژ تقریبی ۱۵۰۰ متر طول انجام شده است.

غرس ۱۰هزار درخت در ناحیه یک

همچنین علیرضا کیانپور شهردار ناحیه ۸ منطقه یک از کاشت بیش از ۱۰ هزار درخت در فضای سبز این ناحیه در آستانه فصل بهار خبر داد.

وی ادامه داد: به منظور نگهداشت شهر و در آستانه فصل بهار علاوه بر شستشوی جداره و دیواره های شهر اقدام به رنگ آمیزی آنها شد.

به گفته کیانپور، ۱۲۰ مخزن نو پسماندهای شهری خریداری و نصب و ۴۵۰ مخزن قدیمی نیز رنگ‌آمیزی شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای زیباتر شدن سیمای شهری، در معابر و بلوارهایی که امکان کاشت گل و گیاه وجود ندارد و تردد شهروندان انجام می‌شود، اقدام به اجرا و طراحی با شن‌های رنگی کرده‌ایم. همچنین ۱۵۰ درخت را چراغانی کردیم تا منظر و سیمای شهری در شب‌ها زیباتر شود.

گاردریل های بزرگراه شهید چمران در شمال تهران مرمت شد

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ است و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران به حساب می‌آید.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار