رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری گفت: همزمان با اجرایی شدن طرح کنترل و تشدید نظارت‌های بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بیش از ۳۰۰۰ کیلو گرم گوشت تاریخ منقضی در شهرستان ری کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳ 11 March 2023

به گزارش تابناک تهران، خبیر رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری اظهار کرد: همزمان با عملیاتی شدن طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان که از تاریخ ۱۳ اسفند ماه سال جاری شروع شده و تا ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ ادامه دارد، کارشناسان بخش نظارت بهداشتی این اداره طی بازدید‌های مستمر با محموله گوشت قرمز تاریخ منقضی در یکی از سردخانه‌های شهرستان مواجهه شدند.

وی گفت: محموله کشف شده علاوه بر منقضی بودن آن از شرایط بهداشتی نامناسبی برخوردار بود و با توجه به مخاطرات توزیع آن در سطح شهر با دستور مقام قضایی جهت انجام مراحل تکمیلی ضبط شد تا از هرگونه سوء استفاده احتمالی از آن جلوگیری شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری خاطرنشان کرد: دامپزشکی در ایام پیش رو که تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان است تمام توان خود را بکار می‌گیرد تا فرآورده‌های پروتئینی سالم به دست مردم برسد و با هرگونه تخلف در این زمینه با جدیت برخورد می‌کند.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد: فراورده‌های پروتئینی خود را از مراکز مجاز زیر نظر دامپزشکی تهیه کنند و در صورت مواجهه با موارد غیر بهداشتی مراتب را با شماره ۳۳۷۶۵۸۹۵ و یا شماره ۱۵۱۲ با اداره دامپزشکی در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار