رئیس شورای اسلامی شهر لواسان گفت:
حاجی مومجی تهیه اطلس سرمایه گذاری را یکی از اهداف مجموعه مدیریت شهری برشمرد و از تهیه و تدوینش در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴ 12 March 2023
این مقام مسئول در شروع گفتگو بیان داشت: پیشنهاد برگزاری غرفه های فصلی و بهاره به شهردار و تکمیل پروژه های نیمه کاره شهرداری از جمله برنامه ریزی های کوتاه مدت بوده و در رابطه با برنامه های بلند مدت پیگیری چگونگی تحویل جنگل سبو در صورتی که برای شهر مثمر ثمر بوده و به نفع شهر و شهروندان باشد،پیگیری طرح جامع شهری و طرح تفصیلی می باشد.
 
وی ادامه داد: یکی از اهدافمان در سال آینده تهیه اطلس سرمایه گذاری است که با مصوبه ای از شورای شهر به شهرداری ابلاغ خواهد شد (در صورت تائید در مراجع بالادستی) و شهرداری جهت تهیه و تدوین اطلس جامع سرمایه گذاری اقدام نماید و تا تهیه آن نیز از طریق اداره سرمایه گذاری در جذب سرمایه گذار اقدامات لازم صورت پذیرد در همین راستا از شهردار خواستاریم جهت اقدامات مقتضی در بخش سرمایه گذاری در سال جدید با جدیت و توان بیشتری اقدام انجام دهد البته چند مورد سرمایه گذاری در دست اقدام می باشد که در صورت تصویب و اخذ مجوزات به شهرداری ابلاغ خواهد شد و خبر خوش آن به شهروندان اعلام می گردد.
 
پس از آن افزود: برنامه های مربوط به حریم ۱۵۰ متر در حال پیگیری هست و انشالله با تلاش مشکلات این حوزه هرچه زودتر رفع خواهد شد و نیز جهت ایجاد درآمد پایدار با توجه به شرایط خاص لواسان که در دنیا یکی از شناخته شده ترین شهرهاست باید حساب شده و کارشناسی عمل کرد ولی به اعتقاد بنده از توان بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این راستا و در چهارچوب قانون میتوان استفاده کرد.
 
حاجی مومجی در پاره ای از سخنانش به موضوع ارتقا سرانه ها اشاره کرد و عنوان نمود: در بودجه سال آینده برای ارتقا سرانه ها از جمله فرهنگی،ورزشی، عمرانی و ... تمهیداتی اندیشیده شده و انشالله با تدبیر و درایت همکارانم در شورای شهر و توان اجرایی مسئولین شهر در ذیل قانون و اسناد بالادستی ،رضایت شهروندی از سرانه ها بیشتر و بیشتر شود‌.
 
رئیس شورای اسلامی شهر لواسان در انتها تصریح نمود: در حال حاضر تعامل بین مجموعه مدیریت شهری وجود دارد و برای منافع شهر و شهروندان در ذیل قانون انشالله بهترین گام ها برداشته خواهد شد و از مسئولین شهر انتظار داریم کما فی السابق در راستای اعتلای شهر و رضایت شهروندی گام بردارند و تلاش،کوشش و همت در سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف اسلامی در شهر لواسان باشد.
تهیه اطلس سرمایه گذاری از اهداف مجموعه مدیریت شهری می باشد
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر لواسان خاطر نشان کرد: 
 
برای توسعه شهر می بایستی قدم های خوبی برداریم. 
 
کرمی نیا نایب رئیس شورای اسلامی شهر لواسان، کمیسیون ماده ۱۰۰ و نامگذاری و فرهنگی در آغاز مطرح کرد: برنامه های کوتاه مدتمان تکمیل پروژه های نیمه کاره بود و توجه به نیازهای شهری با توجه به درخواست شهروندان اولویت مجموعه می باشد و برنامه های بلند مدتمان ایجاد درآمد پایدار برای توسعه شهر و در تلاشیم سرمایه گذاری خوبی را جذب شهر نماییم و با شناسایی موقعیت ها بتوانیم برای توسعه شهر قدم های خوبی برداریم و نیز با توجه به موضوعات ورزشی، تفریحی و گردشگری که در این شهر لازم است هم می توانیم در بدست آوردن درآمد پایدار شهری تاثیر گذار باشیم.
 
وی در بخش دیگری از صحبت هایش به سرانه ها اشاره نمود و گفت: ارتقا سرانه ها همواره از دغدغه هایمان می باشد که بحمد الله با راه اندازی کلاس های فرهنگسرای زمرد در بخش فرهنگی، مجموعه ورزشی بانوان و تکمیل رختکن ورزشی و بهسازی زمین ورزشی دربخش ورزشی و کلنگ زنی پل خروجی شهر در بخش عمرانی صورت گرفت. 
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر لواسان در انتها اظهار کرد: در مجموعه مدیریت شهری تعامل قابل قبولی وجود دارد بعضا اختلاف نظر نیز پیش می آید و از مسئولین که تلاش جهت مشکلات را دارند خواستاریم از دید کلان و توجه بیشتر به این شهر نگاه ویژه تری داشته باشند.
تهیه اطلس سرمایه گذاری از اهداف مجموعه مدیریت شهری می باشد
 
عضو شورای اسلامی شهر لواسان بیان نمود: 
 
در تلاشیم به عنوان نمایندگان مردم برای شهرمان گام های مثبت و تاثیرگذاری برداریم. 
 
حمزه صفا عضو شورای اسلامی شهر لواسان، رئیس شورای شهرستان شمیرانات، کمیسیون ماده۷۷،سیما و منظر و فضای سبز شهری و حمل و نقل و ترافیک در ابتدا تشریح نمود: طی عمر شورا که سپری شد .
 
توانستیم یکسری موضوعات شهری از جمله بهسازی معابر،لکه گیری و آسفالت سطح شهر، پیاده رو سازی و موارد این چنینی را انجام دهیم و طی دو ماه اخیر بازسازی استخر قائم را داشتیم که این موارد از جمله برنامه های کوتاه مدت شورا بود و در ماه گذشته کلنگ زنی پل خروجی شهر آغاز شد که یکی از مطالبات اصلی شهروندان به شمار می رفت و برنامه های بلندمدتمان تکمیل و به اتمام رساندن احداث فرهنگسرای البرز می باشد که در تلاشیم در این دوره از شورا به مرحله بهره برداری برسد.
 
رئیس شورای شهرستان شمیرانات ادامه داد: در خصوص سرانه های ورزشی تلاش جهت احداث سالن ورزشی چند منظوره برای ارتقا این سرانه تاثیر بسزایی دارد و در زمینه سرانه فضای سبز شهری تلاشمان برای حفظ باغات شهر لواسان است زیرا این شهر با توجه به موقعیت جغرافیایی از باغات خوبی برخوردار است که می بایستی برای ماندگاری آن ها کوشش نماییم. 
 
حمزه صفا در رابطه با درآمد پایدار شهری مطرح نمود: شهر لواسان به علت داشتن پتانسیل و ظرفیت موجود نیازمند تعریف و اجرای پروژه های بزرگ جهت سرمایه گذاری است که بتوان از آن به عنوان درآمد پایدار شهری بهره برد. 
 
عضو شورای اسلامی شهر لواسان حسن ختام صحبت هایش اشاره کرد: از مسئولین خواستاریم با حمایتشان به مجموعه مدیریت شهری در راستای مرتفع ساختن نیاز شهروندان و پیشرفت و آبادانی شهر کمک نمایند تا به عنوان نمایندگان مردم برای شهرمان گام های مثبت و تاثیرگذاری برداریم.
تهیه اطلس سرمایه گذاری از اهداف مجموعه مدیریت شهری می باشد
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار