شرکت تجارت الکترونیک پارسیان برگزار می‌کند:
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در آستانه فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با هدف آزادسازی زندانیان جرائم نقدی، اقدام به راه‌اندازی پویش «پابند زندگی، پابند خانواده» نموده و زمینه آزادی ۱۰۰ نفر از زندانیانی که توان پرداخت جرائم نقدی و بدهی‌های خود را نداشتن، فراهم ساخته است.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ 13 March 2023

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، پویش «پابند زندگی، پابند خانواده» توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به منظور آزادسازی زندانیان جرائم نقدی و بازگرداندن آنها به آغوش خانواده‌هایشان در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، با همکاری گروه حامی بازار و اپلیکیشن مردمانیم، برگزار می‌شود.
 
در این پویش، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی خود، بخشی از بودجه هدایای سالانه شرکت را به آزادسازی 100 نفر از زندانیانی که به واسطه جرائم غیرعمدی در زندان به سر می‌برند اختصاص داده و با تأمین هزینه ساخت پابندهای الکترونیکی، امکان حضور این افراد در کنار خانواده‌هایشان را در ایام عید فراهم می‌سازد.
 
بر اساس آمار در حال حاضر شماری زیادی از زندانیان به واسطه جرائم غیرعمد در سطح زندان‌های سراسر کشور تحمل حبس می‌کنند که تعدادی از این مددجویان، افرادی هستند که نه با ارتکاب اعمال مجرمانه بلکه به صرف ناتوانی در تأمین امانات مالی یا تنگدستی در تسویه اقساط با طرح شکایت طلبکار یا ضامن روانه زندان شده‌اند.
 
در همین راستا، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با مشارکت گروه حامی بازار و اپلیکیشن مردمانیم، با تأمین بودجه مورد نیاز برای تهیه پابندهای الکترونیک برای این افراد، فرصت بازگشت آنها به آغوش خانواده و جامعه را فراهم می‌سازد تا بتوانند با کار و فعالیت هزینه مورد نیاز برای پرداخت دیون خود تأمین کنند. همچنین با تأمین هر چه بیشتر پایندهای الکترونیک، بستر لازم برای قضات در ابلاغ احکام آزادی این افراد فراهم می‌شود.
 
مردم و خیرین نیز می‌توانند از طریق اپلیکیشن مردمانیم به پویش «پابند زندگی، پابند خانواده» بپوندند و با مشارکت در این طرح و پرداخت هزینه تهیه پابندهای الکترونیک، بستر لازم برای آزادی افراد بیشتری از زندان‌های کشور فراهم سازند. با پیوستن به این پویش، خانواده‌های بیشتری در ایام نوروز دور هم جمع خواهند شد. 
 
برای پیوستن به پویش «پابند زندگی، پابند خانواده» وارد لینک زیر شوید.
 
https://www.mardoman.im/top
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار