مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: یکی از قطعات کمربندی دوم تهران با طول یک کیلومتر تعریض شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ 18 March 2023

محمدرضا زمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روزانه به طور متوسط بیش از ۳۰ هزار تردد از این قطعه کمربندی دوم تهران به ویژه در حد فاصل پل فیروزآباد تا غنی آباد انجام می شد.

وی یادآور شد: با توجه به نیمه کاره ماندن طرح تعریض کمربندی دوم تهران و ایجاد گره های ترافیکی و پس زدگی در ساعات اوج تردد، با دستور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اجرای این طرح در نیمه دوم امسال در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.

زمانی اظهار داشت: این قطعه از کمربندی دوم تهران به طول نزدیک یک کیلومتر و با اعتبار پنج میلیارد تومان اجرا و بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی این محدوده مرتفع شد.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری اعلام کرد: اکنون رانندگان و مسافران می توانند در ۲ لاین رفت و ۲ لاین برگشت در این مسیر تردد کنند و کمتر شاهد ترافیک در این محدوده باشند.

وی خاطرنشان کرد: تعریض محدوده سه راه غنی آباد تا سه راه سیمان نیز در دستور کار اداره کل راهداری قرار دارد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

یکی از مسیرهای دسترسی در شهرستان ری که از ساعت ۱۰ تا ۱۷ هر روز در طول پنج کیلومتر و سه مقطع با ترافیک سنگین مواجه است، مسیر دسترسی روستای غنی آباد، امین آباد و فیروز آباد در کمربندی دوم تهران و ناحیه جنوبی کارخانه سیمان شهرری است.

برای بهبود، اصلاح و تعریض این جاده ۱۴ سال پیش طرحی تعریف شده اما تاکنون اقدام خاصی برای اجرای آن انجام نگرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار