مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت : اهتمام ویژه برای تحقق حقوق ایثارگران و ارتباط مستمر و سازنده با این عزیزان از مهمترین رویکردهای بنیاد شهید می باشد.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ 18 March 2023

تمرکز زدایی خدمات و پیگیری حقوق ایثارگران با جدیت دنبال شود

به گزارش تابناک تهران، عباسعلی رضایی در جمع مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت : خدمت در نهاد مقدس بنیاد شهید یک موهبت الهی است و همه خادمان خاندان معظم شهدا و ایثارگران با وجود همه مشکلات و کاستی‌ها با روحیه جهادی در حال خدمت هستند و این تلاش شما شایسته تقدیر است.

وی با قدردانی از همه کسانیکه به نحوی در اجرای طرح دیدار با ۵هزار خانواده شهید در شهرستان‌های استان تهران مشارکت کردند تصریح کرد: طرح سلام شهید امسال برای نخستین بار و به صورت ویژه برگزار شد و به لطف خدا اهداف این طرح به طور کامل محقق شد و از همه رؤسای ادارات تابعه خواستیم تا دیدارهایشان را در سامانه سجایا ثبت کنند.

رضایی با بیان اینکه رویکرد تحول محور در خدمت‌رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مطالبات جدی مورد درخواست است، تصریح کرد: امروز نیز با همین رویکرد در ساختار مدیران بنیاد شهرستان‌های استان تهران تغیراتی ایجاد کردیم که‌امیدواریم با این تغیرات، علاوه بر انجام رسالت بنیاد در خدمت‌رسانی به ایثارگران، اهداف برنامه عملیاتی نیز محقق شود.

انتصاب معاون تعاون و امور اجتماعی

تمرکز زدایی خدمات و پیگیری حقوق ایثارگران با جدیت دنبال شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در حکمی «سعید رمضان نژاد» را به عنوان معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران منصوب کرد.

جناب آقای سعید رمضان نژاد نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به‌موجب این حکم به‌سمت معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از درگاه ایزد متعال و بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبــــری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای وسیاست‌ دولت انقلابی حضرت آیت ا... دکتر رئیسی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در بنیاد و شهرستان و نیز همراهی و همدلی همکاران زمینه تحقق اهداف عالیه بنیاد در چهارچوب اولویت‌های زیر فراهم نمایید.

انتصاب رئیس حوزه و روابط عمومی

تمرکز زدایی خدمات و پیگیری حقوق ایثارگران با جدیت دنبال شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در حکمی «مصطفی قاسم پور» را به سمت رئیس حوزه و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران منصوب کرد.

جناب آقای مصطفی قاسم پور با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس حوزه مدیرکل و روابط عمومی منصوب می شوید.

انتصاب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ دماوند

تمرکز زدایی خدمات و پیگیری حقوق ایثارگران با جدیت دنبال شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در حکمی «فاطمه صدیفی» را به سمت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ دماوند منصوب کرد.

سرکار خانم فاطمه صدیفی با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند منصوب می شوید.

انتصاب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرقدس

تمرکز زدایی خدمات و پیگیری حقوق ایثارگران با جدیت دنبال شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در حکمی «مهدی کعبی» را به سمت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرقدس منصوب کرد.

جناب آقای مهدی کعبی با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرقدس منصوب می شوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار