مدیرعامل سازمان آتش نشانی؛
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در راستای تسهیل در امور شهروندان، مالکانی که به لحاظ ایمنی برای ساختمان‌های احداثی قبل از سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ پایان‌کار نشده‌اند، فرصت دارند تا پایان اردیبهشت ماه جاری تقاضای بررسی مجدد پرونده‌شان را ارسال کنند.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 27 April 2023

به گزارش تابناک تهران، قدرت الله محمدی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره اظهار کرد: پروژه های ساختمانی که به دلیل موضوعات ایمنی و آتش نشانی تاکنون موفق به اخذ پایان کار نشده اند، از تاریخ یکم اردیبهشت جاری تا اول خرداد ۱۴۰۲، با حداکثر مساعدت و البته رعایت خطوط قرمز ایمنی و آتش نشانی مورد بازنگری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: تمامی افرادی که در این خصوص نیاز به بررسی و بازنگری پرونده خود دارند(پروژه هایی که قبل از سال ۱۳۹۰ به همراه پروانه، دستورالعمل ایمنی و آتش نشانی دریافت کرده اند)، می توانند درخواست های کتبی خود را از طریق ایمیل pishgirifarakhan۱۲۵@iran.ir با ذکر مشخصات کامل، شماره پرونده و شماره تماس جهت هماهنگی های لازم ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اولویت بندی بر اساس درخواست های ارسالی صرفاً با حضور مالک جلسات ملاقات مردمی برگزاری و اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

/شهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار