همزمان با هفته زمین پارک اجرای پویش مردمی بی‌ زباله در شمیرانات :
پویش مردمی "بی زباله" در شمیرانات با حضور پرشور سمن‌های طبیعت دوست و شهروندان دغدغه‌مند، مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، وحید تاجیک معاون فنی و عمرانی‌، غدیر بلالی معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی‌، محمدعلی خشنودی بخشدار رودبارقصران، محمدرضا علی‌اکبری سرپرست بخشداری لواسانات، شهرداران، جمعی از مدیران و اعضای شوراهای اسلامی و تیم‌های خدمات‌رسان و امدادی در سطح بخش‌های تابع برگزار شد. 
کد خبر: ۱۱۰۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 28 April 2023
پویش مردمی
 
ذاکریان در سخنرانی آغازین پویش مذکور در محل مجموعه دریاچه‌های زمرد لواسان، ضمن قدردانی از مسئولیت‌پذیری شرکت کنندگان اظهار داشت: منطقه‌ لواسانات و رودبارقصران به لحاظ محیط زیستی و منابع طبیعی ارزشمند، مورد توجه و نزدیک‌ترین تفرجگاه به پایتخت است‌ که به همین سبب مورد استقبال حجم بسیاری از گردشگران واقع می‌شود. 
 
 
فرماندار شمیرانات یادآور شد: این مهم در دین مبین اسلام و احادیث نیز تشریح و توصیه شده است که انسان نسبت به خداوند، خویشتن، جامعه و محیط پیرامونی خود مسئولیت دارد.
 
سرپرست شهرداری لواسان گفت:
 
هدف اصلیمان به حداقل رساندن مشکلات شهروندان می باشد. 
پویش مردمی
 
آقای آلاکه در آغاز بیان نمود: از ابتدای سال جاری تا به امروز تمام تلاشمان در راستای جلب رضایتمندی نسبی شهروندان در حوزه های مختلف بوده و مدیران مربوطه نیز تمام تلاششان را کردند و به نتایج مثبتی رسیدیم و با توجه به برف بی سابقه سال گذشته در حوزه خدمات شهر زحمت های شبانه روزی صورت گرفت و در حال حاضر حوزه خدمات شهر ، فضای سبز و ... فعالیت های مستمر و روزانه خود را به طور مرتب انجام می دهند و همچنین عملیات لکه گیری آسفالت شروع شده و درصددیم استخر قائم از اول اردیبهشت با آگهی در روزنامه و بارگذاری مزایده در سایت شروع بکار نماید و نیز عملیات اجرایی پل خروجی شهر در حال انجام است منتها در تلاشیم کمتر از مدت زمان قراردادش که ۱۲ ماه می باشد به اتمام برسد. 
 
وی در ادامه مطرح کرد: یکی از مطالبات شهروندان و مدیران داشتن آرامستان در خارج از شهر است که طی رایزنی هاییکه با اداره راه و شهرسازی داشته ایم بتوانیم بخشی از زمین های تلو را به آن اختصاص دهیم و مشکلات زیست محیطی که در شهر ایجاد شده مرتفع سازیم.
 
سپس در بخش دیگری از صحبتهایش به ۲ دو موضوع مهم پرداخت و خاطر نشان ساخت:پیگیر هستیم تا حریم ۱۵۰ متر که مردم را دچار چالش کرده حذف شود و نیز طی بازدید استاندار از شهرمان با قول مساعدشان مقرر گردید طرح جامع شهر ابلاغ گردد و بسیاری از مشکلات برطرف شود.
 
سرپرست شهرداری لواسان در انتها اظهار نمود:خواسته مان این است که تمام همکاران در شهرداری نهایت تعامل و همکاری با شهروندان و مدیران ادارات را داشته باشند و هدف اصلی همراهی و تفاهم با مدیران ادارات شهر و شهرستان است تا مشکلات شهروندان را به حداقل برسانیم.
 
مومجی،رئیس شورای اسلامی شهر لواسان:
 
برای منافع شهر و شهروندان بهترین گام ها برداشته خواهد شد.
 
پویش مردمی
 
مهندس مومجی تشریح کرد: برنامه های مربوط به حریم ۱۵۰ متر در حال پیگیری هست و انشالله با تلاش مشکلات این حوزه هرچه زودتر رفع خواهد شد و نیز جهت ایجاد درآمد پایدار با توجه به شرایط خاص لواسان که در دنیا یکی از شناخته شده ترین شهرهاست باید حساب شده و کارشناسی عمل کرد ولی به اعتقاد بنده از توان بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این راستا و در چهارچوب قانون میتوان استفاده کرد و تکمیل پروژه های نیمه کاره شهرداری از جمله برنامه ریزی هایمان می باشد و برای منافع شهر و شهروندان در ذیل قانون انشالله بهترین گام ها برداشته خواهد شد و از مسئولین شهر انتظار داریم کما فی السابق در راستای اعتلای شهر و رضایت شهروندی همراهی کنند.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار