استاندار تهران بر لزوم تسهیل در صدور مجوزها و اصلاح قوانین برای مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ 02 May 2023

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فخاری روز سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به اهمیت و لزوم تحقق شعار سال اظهار داشت: توزیع مناسب منابع به تولید ثروت و ایجاد اشتغال جدید منجر می‌شود و آثار آن در رشد اقتصاد و کاهش تورم مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: تداوم و ایجاد امنیت تولید و سرمایه‌گذاری برای فعالان اقتصادی برای رونق بیشتر تولید، مهم است و تسهیل در صدور مجوزها و اصلاح قوانین برای مشارکت و حضور بخش خصوصی، زمینه‌ساز ایجاد رشد اقتصادی، افزایش تولید و رونق اشتغال خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در استان تهران ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی فراوانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: رونق اقتصاد استان تهران به رونق اقتصاد کشور گره خورده است و در راستای تحقق شعار سال باید طرحی با رویکرد استانی و توجه به شاخص‌های اقتصاد کشور، تهیه و در سال جاری اجرایی شود.

استاندار تهران اضافه کرد: کارگروهی ایجاد و در آن، وظایف دستگاه ها و نهادها تبیین خواهد شد و از اختیارات لازم برای تصمیم گیری نیز برخوردار خواهد بود.

وی نقش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران را در تحقق شعار سال، مهم توصیف کرد و افزود: توسعه یافتگی استان، منوط به برنامه ریزی، نظارت، تلفیق و ترجیح امور توسط این سازمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار