شهردار پرند بیان نمود:
آتش نشانی پرند به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ارتقا یافت.
کد خبر: ۱۱۰۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ 06 May 2023
مطالباتی که یکی پس از دیگری محقق می شوند./ یکی دیگر از اولین ها در پرند رقم خورد
 
دکتر اله یاری شهردار پرند به همراه اعضای شورای اسلامی شهر طی مراسمی در ساختمان مرکزی آتش نشانی، ارتقاء واحد آتش نشانی را به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اعلام نمود.
 
این مقام مسئول با اعلام این خبر خوش بیان داشت: ارتقا آتش نشانی پرند به سازمان، یکی از مطالبات و ضرورت های مهم به شمار می رفت که با ایجاد بستر های لازم و رایزنی های متعدد این امر مهم محقق شد.
 
شهردار پرند افزود: با توجه به افزایش روز افزون جمعیت در شهر جدید پرند و وجود ساختمان های بلند مرتبه، واحد آتش نشانی در این شهر می بایست به سازمان تبدیل می شد و برای تحقق این امر مهم بنده، اعضای محترم شورا و همکارانم در شهرداری از روز نخست به جد پیگیر این موضوع بودیم.
 
دکتر اله یاری با اشاره به فراهم نمودن بستر های لازم برای ارتقاء آتش نشانی به سازمان، اظهار داشت: راه اندازی و تجهیز دو ایستگاه در فازهای مسکن مهر، تحویل دو نردبان بلند مرتبه ۵۴ و ۳۲ متری بخشی از اقداماتی بود که در کنار رایزنی های متعدد برای سازمان شدن آتش نشانی صورت گرفت.
 
ایشان افزود: احداث پنجمین ایستگاه آتش نشانی نیز در بودجه امسال تعریف شده و به زودی شاهد ساخت، تجهیز و راه اندازی آن خواهیم بود.
 
پس از آن حجت الاسلام والمسلمین محمد نیا با تبریک به آتش نشانان و شهروندان، ارتقاء آتش نشانی به سازمان را یک ضرورت بسیار مهم برای این شهر دانست.
 
رئیس شورای اسلامی شهر پرند در این خصوص بیان داشت: بهره مندی از آتش نشانی قوی یکی از ضروریات مهم است که با جان و مال مردم و امنیت روانی جامعه سرو کار دارد. 
 
وی افزود: خوشبختانه با تلاش های بسیار زیادی که صورت گرفت، واحد آتش نشانی پرند ارتقا و به سازمان تبدیل شد که هم برای مردم و هم برای آتش نشانان غیور و زحمت کش شهرمان ثمرات فراوانی دارد.
 
حجت الاسلام و المسلمین محمد نیا در ادامه افزود: همانطور که دکتر اله یاری فرمود در بودجه امسال در خصوص بهبود سخت افزاری و توسعه آتش نشانی پرند اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت.
مطالباتی که یکی پس از دیگری محقق می شوند./ یکی دیگر از اولین ها در پرند رقم خورد
 
در ادامه این مراسم مهندس بهمن سعادتمند رئیس سازمان آتش نشانی پرند طی سخنانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بابت پیگیری های مجدانه و تحقق این امر مهم تشکر نمود و گفت: این اتفاق یک کار مهم و فراموش نشدنی برای آتش نشانی پرند است و مطمئنا نقطه عطفی در فعالیت های این سازمان خواهد بود.
مطالباتی که یکی پس از دیگری محقق می شوند./ یکی دیگر از اولین ها در پرند رقم خورد
 
در پایان نیز از آقای سعادتمند، رئیس سازمان آتش نشانی به نمایندگی از آتش نشانان پرند تجلیل به عمل آمد.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار