دادستان ری از رسیدگی فوری به پرونده اراذل و اوباش محله باروتکوبی شهرری خبر داد و گفت: ۵ نفر از افرادی که با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی و گردن‌کشی کرده و امنیت مردم را به خطر انداختند به اتهام محاربه راهی زندان شدند.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ 14 May 2023

به گزارش تابناک تهران، محمدمهدی رحیمی با اشاره به دستگیری دو گروه از اراذل و اوباش شناخته شده محله باروتکوبی شهرری اظهار داشت: روز گذشته در محله باروتکوبی دو گروه از اراذل منطقه درگیر و اقدام به قدرت‌نمایی با چاقو و قمه کردند، اما بلافاصله مأموران نیروی انتظامی ورود کرده و چندین نفر از مشارکت کنندگان در درگیری دستگیر شدند.

وی افزود: در جریان درگیری اراذل و اوباش محله باروتکوبی با توجه به اهمیت موضوع و نیز اخلال در نظم عمومی و سلب آسایش اهالی رسیدگی به پرونده تسریع و در ابتدا ۱۰ نفر دستگیر شدند.

دادستان شهرستان ری در ادامه گفت: در این پرونده به دلیل مشارکت در منازعه منجر به جرح ۵ نفر راهی زندان، ۳ نفر بازداشت موقت و ۲ نفر با قید وثیقه آزاد شدند.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی و گردن کشی کرده و امنیت مردم را به خطر انداختند به اتهام محاربه راهی زندان شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار