رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری ۳ سارق به عنف تحت عنوان مسافرکش با بیش از ۲۵ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ 14 May 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ فضل الله سواری پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت‌ به عنف تحت عنوان مسافرکش در شهرستان شهریار، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با کار شبانه‌روزی و اقدامات فنی صورت گرفته، در نهایت ۳ سارق حرفه‌ای را شناسایی و متهمان با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه به صورت جداگانه و ضربتی در شهریار و پرند دستگیر و در بازرسی از محل اختفا متهمان، ۳ دستگاه موبایل، ۳ عدد ساعت مچی زنانه و ۲ جفت پلاک سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران بیان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه‌رو شدن با ادله پلیس و مواجه شدن با شکایت چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و در تحقیقات تکمیلی پلیس به بیش از ۱۵ فقره سرقت به عنف طلاجات و دیگر جرائم در شهرستان شهریار و پرند و تهران بزرگ اقرار کردند.

سرهنگ سواری پور با اشاره به دستگیری ۲ مالخر در این خصوص و تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود حتما از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از همراه داشتن لوازم گران‌قیمت مانند طلا و جواهرات در کنار خود جدا خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار