کد خبر: ۱۱۰۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ 30 May 2023

خدمات وانت بار تلفنی در تهران

انتخاب یک باربری مناسب و یا وانت بار برای جابجایی، کار بسیار مشکلی است. لوازم و بارهای شما بسیار ارزشمند هستند و نباید هیچ گونه خسارتی هنگام جابجایی به آن ها وارد شود، همچنین هزینه حمل بار یکی از موارد مهم هنگام انتخاب یک وانت بار می باشد. کرایه و نرخ حمل بار باید کاملا منصفانه محاسبه شود تا مشتریان با رضایت کامل کار حمل بار را به شما بسپارند. معمولا برای حمل بارهای درون شهری و یا ارسال بارهای کم حجم به شهرستان از وانت بار استفاده می شود. 

اگر قصد دارید وسایل و بارهای خود را جابجا نمایید، یا قصد اسباب کشی دارید به شما پیشنهاد می کنیم با یک مجموعه خوب و متعهد وانت بار تهران یعنی ظریف بار وانت تماس بگیرید. وانت بار تلفتی ما در خدمت شما می باشد تا در یک زمان کوتاه سرویس ها را به محل مورد نظر شما اعزام نمایند. 02144042378

وانت بار ارزان از جمله خدمات مهم در ظریف بار وانت می باشد. در این نیسان بار شعبات متعددی تاسیس شده است و تمام مناطق تهران را پوشش می دهد. از جمله ویژگی ها شعبات می توان به وانت بار غرب تهران، وانت بار صادقیه، وانت بار چیتگر و وانت بار سعادت آباد اشاره داشت.

آشنایی با شعبات مهم وانت بار تهران

همان طور که اشاره شد ظریف بار وانت امکان ارائه سرویس در تمام مناطق تهران را فراهم آورده است و شما با تماس با این وانت بار می توانید به راحتی و با خیالی آسوده کار حمل بار خود را به آنها بسپارید. در ادامه شما را با تعدادی از شعبات مهم وانت بار تهران آشنا خواهیم کرد:

وانت بار صادقیه

خدمات وانت بار تلفنی در تهران

از شعبات مهم ما می توان به وانت بار صادقیه اشاره داشت. این منطقه در غرب تهران قرار دارد. هر روزه سرویس های زیادی برای ارسال بار در این منطقه به محل اعزام می شوند و کار جابجایی را به نحوه احسنت انجام می دهند. هدف ما در ظریف بار وانت جلب رضایت کامل مشتری ها و تبدیل آن ها به مشتریان دائم می باشد.

ما در این وانت بار تمام خدمات مربوط به اسباب کشی و حمل بار را به مشتریان عزیز خود ارائه می دهیم. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره داشت:

تلفن های تماس  02144042378   09193626365

  1. بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل
  2. کارگر باربری
  3. حمل وسایل سنگین مانند حمل یخچال ساید، گاوصندوق، پیانو و... 
  4. ارسال بار به شهرستان با وانت
  5. جابجایی بار با ماشین های حمل بار مجهز و سالم

جهت حمل یخچال ساید اینجا کلیک کنید.

وانت بار چیتگر

خدمات وانت بار تلفنی در تهران

وانت بار چیتگر هم یکی از شعبات وانت بار تهران می باشد. این شعبه از ظریف بار وانت، به تمام مناطق اطراف امکان سرویس دهی را فراهم کرده است. عده ای برای اسباب کشی از افراد و ماشین های حمل بار متفرقه استفاده می کنند. باید بدانید این گونه افراد هیچ گونه تعهدی در قبال ایجاد خسارت هنگام اسباب کشی و حمل بار ندارند و در صورت ایجاد مشکل شما به تنهایی باید پاسخ گو باشید. اما در باربری و وانت بار های معتبر تمام کالاهای شما بیمه خواهند شد و کار جابجایی تماما توسط افراد آموزش دیده و با تجربه انجام خواهد شد.

بنابراین توصیه اکید به شما این است که به هیچ وجه در خیابان ها به دنبال ماشین حمل بار و کارگر نباشید و کار را به کاردان بسپارید تا با خیالی آسوده و بدون هیچ گونه خسارتی اسباب کشی به سرانجام برسد.

وانت بار در سعادت آباد

یکی از شعبات وانت بار غرب تهران که به محله های زیادی در این منطقه سرویس دهی می کند، وانت بار سعادت آباد می باشد. وانت بار مرزداران، وانت بار پونک، وانت بار نیاوران همگی از مناطق تحت پوشش این شعبه از ظریف بار وانت می باشند. برای جابجایی و حمل بار به صورت اصولی باید کار را به متخصص و اهل فن آن بسپارید. ظریف بار وانت با داشتن سال ها سابقه در زمینه خدمات باربری و اسباب کشی می تواند به عنوان یکی از شرکت های باربری ها خدمت رسان شما باشد. کیفیت حمل بار توسط افراد متخصص و رانندگانی حرفه ای و خوش برخورد با قیمت مناسب از مهم جمله ویژگی های وانت بار سعادت آباد می باشد.

تلفن های تماس  02144042378   09193626365

آیا با ویژگی های یک وانت بار حرفه ای و محبوب آشنایی دارید؟

عوامل متعددی دست به دست می دهند تا یک مجموعه موفق باشد و افراد زیادی از خدمات آن ها رضایت داشته باشند. در امر باربری و اسباب کشی کار به صورت گروهی انجام می شود و نیازمند یک مدیر با تجربه برای هدایت کار است. 

از دیگر ویژگی ها و خدمات می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • عرضه و فروش انواع لوازم بسته بندی و آموزش و مشاوره در زمینه بسته بندی اصولی لوازم (در صورتی که بخواهید کار بسته بندی توسط خودتان انجام شود.)
  • انجام بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل توسط نیروهای مجرب خانم و آقا
  • ارسال به موقع ماشین های حمل بار و کارگران باربری و داشتن یک برنامه ریزی دقیق
  • در نظر گرفتن تمام مشکلات احتمالی و داشتن راه حل برای رفع سریع مشکلات
  • داشتن کارگران مجرب و توانمند برای حمل بارهای سنگین
  • رانندگانی مجرب و خوش برخورد که با مناطق مختلف آشنایی کامل داشته باشند.
  • داشتن شعبات متعدد در مناطق مختلف تهران برای سرویس دهی سریعتر

ظریف بار وانت با داشتن این توانمندی ها و نیروهای زبده توانسته جزء وانت بار های تهران شناخته شود.

حمل بار به شهرستان با وانت

یکی دیگر از خدمات ما در وانت بار تهران، حمل و ارسال بار به شهرستان با وانت می باشد. افراد زیادی قصد ارسال لوازم منزل، بارهای شرکتی و تجاری را به شهرستان دارند. در صورتی که حجم این بارها کم باشد، ارسال بار با کامیون از نظر هزینه مقرونه به صرفه نمی باشد. در این صورت یکی از گزینه ها  برای ارسال به شهرستان ، وانت بار و نیسان بار می باشد.

برای رزرو وانت با ما تماس بگیرید

02144042378   09193626365  https://zarifbarvanet.com/

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار