ترکی در گفتگو با تابناک خبر داد؛
تابناک تهران- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: ستاد تدوین برنامه ششم در استان تهران تشکیل شده و دستگاه های متولی امر و کمیته های تخصصی از جمله کمیته امور زیربنایی، امور اجتماعی فرهنگی شکل گرفته است.
کد خبر: ۱۱۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 18 October 2015
نعمت الله ترکی در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران درباره آخرین وضعیت تدوین برنامه ششم توسعه استان تهران، اظهار داشت: ستاد تدوین برنامه ششم در استان تهران تشکیل شده و دستگاه های متولی امر و کمیته های تخصصی از جمله کمیته امور زیربنایی، امور اجتماعی فرهنگی شکل گرفته است.

وی افزود: اول آبان ماه ستاد کار خود را آغاز می کند و هر ماه جلسات آن برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: همگام با برنامه ششم توسعه سند آمایش استان هم آماده و کلیات آن به تثبیت رسیده اما جزئیات آن و برنامه های عملیاتی در حال بررسی است.

ترکی تدوین برنامه ششم توسعه از سوی هر استان کشور به صورت مجزا را مفید دانست و گفت: این مهم در راستای سند چشم انداز 20 ساله کشور بازنگری و بازبینی نسبت به برنامه های گذشته دارد و برای افق 1404( 95 تا99)(99 تا 1404) با رویکرد توسعه ای در حوزه های مختلف تدوین می شود.

وی همچنین توسعه منطقه ای  در این سند را یکی از مناسب ترین برنامه ها عنوان کرد و افزود: این برنامه بسیار جامع و کامل در برنامه 4 و 5 کمتر دیده شده اما امیدواریم در برنامه ششم به آن بیشتر توجه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار