تابناک تهران- جوانی 24 ساله در یک بازی دوستانه فوتبال باعث شکستن پای دوستش می‌شود و اکنون به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه باید هر روز چهارگوشه زندان را قدم بزند. او هم اکنون به دست خیر شما چشم دوخته است.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 19 October 2015
به گزارش خبرنگار تابناک تهران؛  عصر یکی از روزهای گرم تابستان جوانان روستایی تصمیم به برگزاری فوتبالی  دوستانه می کنند، مسابقه ای جوانمردانه که در آخر ختم به خیر نشده و موسی 24 ساله محکوم به پرداخت دیه 210 میلیون ریالی می شود.

قرار بود بازی در زمین خاکی روستا برگزار شود، انقدر فضا صمیمی بود که تیم بازنده  قرار گذاشت در پایان بازی همه را مهمان کند، موسی الف در جریان بازی با قدرت برای گرفتن توپ ازحریف (محسن) روی پای او تکل می زند اما ضربه آنقدر شدید است که منجر به شکستن پای دوستش می شود. پس از آن محسن و پدرش پیگیر قضائی این اتفاق می شوند درحالی که موسی فکر نمی کرد یک بازی دوستانه او را راهی حبس کند اما تا الآن به دلیل ناتوانی مالی در پرداخت دیه در زندان  به سر می برد؛ حتی وساطت ریش سفیدان طایفه هم نتوانست نظر محسن و پدرش را برای گذشت از یک حرکت بچه گانه تغییر دهد.

موسی پدری کارگر  دارد و  چند ماهی است به علت پرداخت نکردن 21 میلیون تومان در حبس به سر می برد آن هم در روزهایی که باید سر کلاس دانشگاه مشغول به تحصیل باشد؛ ای که دستت می رسد کاری بکن. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار