شهرداری منطقه 19 از برنامه های گسترده و ثبت نام مسافران نوروزی در تورهای گردشگری یکروزه شهر تهران و استقرار ایستگاه های اطلاع رسانی در مبادی جنوبی پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲ 08 March 2015
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، رضا نثاری اظهار داشت: با توجه به جاذبه های تاریخی و ظرفیت های موجود شهر تهران معرفی آنان برای مسافران نوروزی از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی افزود: درهمین راستا امسال نیز برنامه های گسترده ای برای بازدید هموطنان از بناها و اماکن تاریخی و مذهبی پایتخت با همکاری سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: شهروندان نیز می توانند از 28 اسفند ماه با مراجعه حضوری به سرای محلات و یا از طریق سامانه همگانی 137 برای بازدید و استفاده از تورهای نیمروزه ثبت نام کنند.

به گفته نثاری در تورهای تهرانگردی که به صورت نیمروزه از ساعت 8 تا 12 ظهر و یکروزه از ساعت 8 تا 18 برگزار خواهد شد شهروندان از اماکنی همچون کاخ گلستان، امامزاده صالح، امامزاده داوود، امامزاده شاه عبدالعظمیم، برج میلاد، بی بی شهربانو، موزه ها و سایر اماکن تفریحی و تاریخی شهر تهران بازدید خواهند کرد.

شهردارمنطقه 19 با اشاره به استقرار ایستگاه های اطلاع رسانی در مبادی ورودی شهر تهران گفت: از طریق این ایستگاه ها ضمن توزیع نقشه شهر تهران و معرفی مسیرهای گردشگری، راهنمایی های لازم جهت استفاده از این تورها به مسافران ارایه خدمات خواهد شد.

همچنین با برنامه ریزی های انجام شده درهمین راستا 5 ایستگاه اطلاع رسانی درعوارضی تهران قم، پارکینگ شرقی حرم مطهر، پارک افرا، پارک شهید کاظمی و بوستان ولایت مستقر و 10 هزار بروشور اطلاع رسانی نیز از طریق این ایستگاه ها بین شهروندان توزیع خواهد شد.

نثاری در بخش دیگری از استقرار موقت مسافران نوروزی در بوستان ولایت خبر داد و گفت: مسافران شهرهای مختلف می توانند با مراجعه به این بوستان ضمن استفاده از چادرهای اسکان، از خدمات رفاهی و امکانات مختلف آن نیز بهره مند شوند. ضمن اینکه امکان اسکان اضطراری در پارک افرا نیز برای مسافرانی که وارد شهر تهران می شوند ایجاد شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار