تابناک تهران گزارش می‌دهد؛
تابناک تهران- قطعه شهدای بهشت زهرا این روزها میهمان‌های جدیدی می‌پذیرد، میهمانانی که غریبانه کنار سربازان خمینی آرام می‌گیرند. روایت عجیبی است وصف حال عاشقانی که این روزها تیتر رسانه‌ها می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 25 October 2015
به گزارش خبرنگار تابناک تهران؛ اردیبهشت ماه 92 در حالی که تکفیری‌های مسلط شده بر «عدرا البلد» درغوطه شرقی واقع درحومه دمشق مشغول تخریب و نبش قبر «حُجر بن عَدی الکِندی» بودند، سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان در بخشی از سخنرانی تفصیلی خود به تهدید جدی حرم حضرت زینب ـ سلام الله علیها ـ اشاره کرد و جملاتی گفت که شاید اکثریت شنوندگان بدون توجه از کنار آن گذشته باشند: «افرادی هستند که از این مرقد دفاع می‌کنند و برای دفاع از آن حاضر به شهادت هستند؛ آنان از فتنه جلوگیری می‌کنند. جلوگیری از سیطره گروه‌های مسلح بر مرقد حضرت زینب (سلام الله علیها) و منع تکفیری‌ها از تخریب این مرقد واجب است.

بعد از بیانات سید حسن نصرالله بود که آرام آرام حلقه مدافعان حرم شکل گرفت. از افغانستان و لبنان و تونس تا ایران و فلسطین همه برای حضور در شام صف بستند. انگار سربازان ولایت این بار اجازه نخواهند داد زینب در شام تنها بماند.

 فریاد سربازان زینبی آنقدر بلند بوده و هست که گوش تکفیری ها را کر کرده و صدای الله اکبر تشییع کنندگان پیکر شهدای مدافع حرم ضربه سنگینی بر ماهیت گروه های ضد اسلامی وارد کرده است.

این روزها با قدم زدن در خیابان ها و گلزار شهدا می توانیم نام شهدای جدیدی را مشاهده کنیم که روی سنگ مزارشان نوشته محل شهادت: حرم مطهر زینب کبری (س) و این افتخاری است بس جاودانه...

حال و هوای این روزهای شهرهای ایران، عراق، افغانستان، مناطق جنوبی لبنان و سوریه  نظاره گر تشییع و دفن بی‌سر و صدا و مظلومانه شهدایی است که پایگاه‌های خبری وهابی از آنان به ‌«کشته‌های جنگ قبور» یاد می‌کنند.

روایت عجیبی است وصف حال عاشقانی که مظلومانه در قامت مدافع حرم آل الله شهید شده و غریبانه تنها تیتر یک رسانه می شوند: شهادت یکی دیگر از پاسداران حرم آل الله بعلاوه عکس... 

با سلام و صلوات در میان قبور شهدا برای خودشان جا باز می کنند عاشقانی که روی سنگ مزارشان ننوشته محل شهادت فکه، شلمچه، چذابه، دهلاویه ...بلکه نوشته است:  شهید مدافع حرم حضرت زینب کبری (س)

این ها مردانی  هستند که  دل از روزمرگی هر روزه کنده اند وبدون هیچ اجباری  از ایران، سوریه، عراق، افغانستان و کشورهای دیگر عازم دفاع مقدس دیگر می شوند..

عصر عاشورای94  بهشت زهرای تهران؛ قطعه شهدا....نوای زیارت عاشورای جمعی 10 نفره جلب توجه می کند، به جای تو سلام می دهیم اکبر: السلام علی الحسین و علی  علی‌بن الحسین و ..

هق هق مردانه شان عمق دلتنگی برای اکبر را نشان می داد .. جمعی که روزعاشورا در جوار آرامگاه رفیق شهید خود ذکر مصیبت ابا عبدالله می خواندند و  اشک می ریختند.

دو سال پیش در بهمن ماه 92 اکبر شهریاری در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت می رسد و حالا همردیف  سربازان خمینی آرام گرفته است ..

 کمی بالاتر از آرامگاه شهریاری در بین قبور شهدای جنگ تحمیلی سنگ قبر دیگری دیده می شود شهید حمیدرضا زمانی مدافع حرم شهادت: اول محرم 93 کربلا..

شهدایی که آرام و بی صدا در گوشه ای از قطعه شهدای بهشت زهرا به خاک سپرده می شوند...

به گزارش خبرنگار تابناک تهران؛ وقایع اخیر در سوریه و حمله تروریست‌های وهابی به ساحت مقدس حرم حضرت زینب سلام الله علیها و مزار صحابه‌های پیامبر صلی الله علیه و اله و سلم باعث شهادت بسیاری از شیعیان و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت شد. اما این کشتار به دست سلفی‌ها و وهابیت از انگیزه شیعیان و اهل سنت برای حمایت از حرم خاندان اهل بیت علیه السلام کم نکرده است و هر روز تعداد این مدافعانِ حرم بیشتر می‌شود.

اگرچه ورودی های شهر عکس شهدایی را نشان می دهد که شاید سن و سال کمی داشته باشند اما...این ها از نسل سربازان خمینی هستند که هر لحظه به آمارشان اضافه می شود شهدایی که نه ترسی دارند و نه سیاست، حزب و تعلقات دنیایی آرمان آن ها را از یاد برده...راهشان ادامه دارد...

گزارش و عکس: سعیده حسن خانی

  روایت شهدای جدیدی که مظلومانه در بهشت زهرا آرام می‌گیرند

 روایت شهدای جدیدی که مظلومانه در بهشت زهرا آرام می‌گیرند

روایت شهدای جدیدی که مظلومانه در بهشت زهرا آرام می‌گیرند
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
شهیدان رنده اندالله اکبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار